مربی تیم ملی هندبال:تجربه بازیکنان ما در باشگاههای آسیا در گوانگژو به کارمان خواهد آمد

مربی تیم ملی هندبال:تجربه بازیکنان ما در باشگاههای آسیا در گوانگژو به کارمان خواهد آمد
حضور تعدادی از بازیکنان تیم ملی در جام باشگاههای آسیا و سپس شرکت در تورنمنت قطر باعث افزایش آمادگی آنها برای شرکت در بازیهای آسیایی خواهد شد.


علی حبیبی مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران در ملی پوشان هندبال بزرگسال کشورمان ششمین اردوی خود را  که در تالار هندبال تهران برگزار شده بود با انجام دو بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی ذوب آهن و سپاهان اصفهان که عازم جام باشگاه های آسیا بودند روز جمعه 26 شهریور با پایان رساند و اردوی بعدی خود را هفته دوم مهر ماه آغاز خواهند کرد.

وی در ادامه افزود : تیم بعد از یک استراحت چند روزه 7 مهر ماه اردوی خود را بدون حضور 19 بازیکن که 12 آن ها در باشگاه ذوب آهن و 7 تای آن ها در سپاهان بازی می کنند آغاز خواهد کرد و که البته بازیکنان باشگاهی ما الان با حضور در جام باشگاه های آسیا در لبنان تجربیات خوبی را می اندوزند که در بازی های گوانگژو نیز بسیار مفید خواهد بود .

وی خاطر نشان کرد : پس از بازگشت این تیم ها از لبنان با پیوستن کلیه اعضا تیم ملی از 17 مهر ماه تمرینات خود را تا 20 آبان ماه و اعزام به گوانگژو بطور مداوم پی می گیریم .

وی در خاتمه می گوید : یک اردوی برون مرزی نیز قبل از بازی های گوانگژو از 5 تا 9 آبان ماه در قطر داریم که با دعوت مستقیم فدراسیون آن کشور به امید خدا قطعی است.

۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.