مسابقات انتخابی جودوکارن اعزامی به بازیهای گوانگژو برگزار شد

مسابقات انتخابی تیم ملی جودو برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی گوانگژو در سالن شهید کبکانیان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ در این رقابت‌ها نفرات برتر اوزان 73-، 81- و 90- کیلوگرم مشخص شدند، اما در دیگر اوزان شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد. در وزن 73- کیلوگرم علی معلومات مقابل ذکریا مرادی به برتری رسید و به عنوان نفر برتر این وزن انتخاب شد.

محمد جمالی در وزن 81- کیلوگرم طی سه مسابقه برابر حامد ملک محمدی به برتری رسید تا نفر برتر این وزن باشد. در وزن 90- کیلوگرم حسین قمی در یک دیدار نزدیک برابر مسعود جلیلوند پیروز شد. قرار بود در اوزان 60- ، 100- و 100+ کیلوگرم نیز  طبق برنامه مسابقه انتخابی برگزار شود اما  این مسابقات به دلایلی انجام نشد.

در وزن 60- کیلوگرم وحید سرلک، مصطفی دلیریان و قنبرعلی قنبری از سوی کادرفنی برای رقابت با هم برگزیده شده بودند که تنها قنبرعلی قنبری در محل مسابقه حضور داشت. درخصوص انتخاب این وزن مقرر شد طی روزهای آتی کمیته فنی به همراه کادرفنی در جلسه‌ای مشترک تصمیم‌گیری کنند.

 احسان رجبی در وزن 100- کیلوگرم در محل مسابقه حضور نیافت تا جواد محجوب به عنوان نفر برتر این وزن انتخاب شود. مسابقه انتخابی 100+ کیلوگرم هم که قرار بود بین محمدرضا رودکی و مسعود حسن‌زاده برگزار شود به دلیل مصدومیت محمدرضا رودکی به روز 7 مهرماه سال جاری موکول شد. محسن غفار و آرش میراسماعیلی هم مسابقه انتخابی خود در وزن 66- کیلوگرم را در روز 7 مهر برگزار خواهند کرد.

 اما مهم‌ترین نکته مسابقه انتخابی  در سالن شهید کبکانیان، در وزن 81- کیلوگرم بین حامد ملک محمدی و محمد جمالی بود،که به دلیل پیروزی نزدیک محمد جمالی در دیدار اول، باعث شد تا کمیته فنی تشخیص دهد دو مسابقه دیگر بین این دو جودوکار برگزار شود. در دیدار دوم، حامد ملک‌محمدی برابر محمد جمالی به برتری رسید تا مصاف این دو جودوکار به دیدار آخر کشیده شود. در دیدار آخر این محمد جمالی بود که مقابل حریف خود پیروز شد تا به عنوان نفر برتر وزن 81- کیلوگرم انتخاب شود.

۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.