شیریان:به گوانگژو نمی روم اما به فکر سهمیه المپیک لندن هستم

شیریان:به گوانگژو نمی روم اما به فکر سهمیه المپیک لندن هستم
از اینکه نمی توانم به دلیل درگیری در امتحانات درسی در بازیهای آسیایی شرکت کنم ناراحتم ولی بعد از گوانگژوخودم را برای کسب سهمیه المپیک لندن آماده می کنم.


یاسمن شیریان، عضو جوان تیم ملی ریکرو بانوان کشورمان که در بازیهای المپیک نوجوانان نیز حضور داشت ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:من در بازیهای المپیک نوجوانان به این واقعیت پی بردم که سطح فنی بازیکنان جوان و با تجربه تیمهای ملی مختلف جهان فاصله زیادی با یکدیگر ندارد بطوریکه در المپیک سنگاپور به عینه دیدم کسب مدال در بین این نفرات خیلی سخت است.

وی ادامه داد:تشکر می کنم از اینکه فدراسیون همه جوره با من در این مدت راه آمد ولی به دلیل درگیری با امتحانات درسی دیگر نمی توانم در اردو حاضر بوده و به همین دلیل به بازیهای آسیایی اعزام نمی شوم.

تنها نماینده تیم ملی تیروکمان در المپیک نوجوانان در خاتمه تصریح کرد:فعلا تمرکزم بر روی درسهایم است ولی با اتمام بازیهای آسیایی با حضور در اردو خودم را برای کسب سهمیه المپیک 2010 لندن آماده می کنم هر چند کسب سهمیه این بازیهای با توجه به نداشتن محدودیت سنی خیلی سخت تر از نوجوانان است ولی باید تلاشم را انجام دهم.



۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.