هفتمین مدال ایران در رقابتهای دانشجویی جهان - لهستان؛بانوان تیرانداز دانشجوی ایران نایب قهرمان جهان شدند

هفتمین مدال ایران در رقابتهای دانشجویی جهان - لهستان؛بانوان تیرانداز دانشجوی ایران نایب قهرمان جهان شدند
بانوان تیرانداز دانشجوی کشورمان در سومین روز از مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان در لهستان موفق شدند به مدال نقره تیمی ماده تفنگ 50 متر درازکش دست پیدا کنند.
 
 
به گزارش روابط‌عمومی  کمیته ملی المپیک؛ الهه احمدی، هایده خندان و مریم طالبی نمایندگان کشورمان در این ماده بودند که پس از کشور اسلواکی درجایگاه دوم تیمی ایستادند، کشور مدعی چین در این بخش سوم شد.

گفتنی است، مه‌لقا جام‌بزرگ تیرانداز المپیکی ایران نیز امروز در بخش انفرادی به میدان رفت و با وجودی که  با نفر سوم در امتیاز 590 برابر بود اما به دلیل عملکرد تیرانداز کشور جمهوری چک در راند آخر، به مقام چهارم رسید.

تیرانداز فنلاند با کسب 593 امتیاز، اسلواکی با کسب 592 امتیاز‌، چک 590 و ایران 590  در این بخش به ترتیب اول تا چهارم شدند.

با کسب این مدال تیمی بانوان کشورمان، جمع مدال تیراندازان دانشجوی کشورمان در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان به هفت مدال ( 2 طلا، 3نقره و 2 برنز) رسید.

موفقیت‌های خیره کننده تیراندازی ایران در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در لهستان امیدهای زیادی را در کاروان ورزشی دانشجویی ایران برای حضور قدرتمندانه در المپیک دانشجویان جهان به وجود آورده است که قرار است در سال 2011 برگزار شود.
۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.