مربی تیم ملی هندبال در گفتگوبا سایت کمیته عنوان داشت:بازیکنان سپاهان و ذوب آهن بعد از جام باشگاههای آسیا به اردو می پیوندند

مربی تیم ملی هندبال در گفتگوبا سایت کمیته عنوان داشت:بازیکنان سپاهان و ذوب آهن بعد از جام باشگاههای آسیا به اردو می پیوندند
با توجه به در پیش بودن مسابقات جام باشگاهها در لبنان ،بازیکنان ملی پوش سپاهان و ذوب آهن از نیمه مهر ماه به اردوی تیم ملی می پیوندند.

علیرضا حبیبی ،مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:البته در مدت زمانی که بازیکنان این دو تیم در اردوی تیم ملی حضور ندارند تمرینات تیم ملی  با حضور دیگر نفرات ادامه دارد تا آنها 15 مهرماه آنها هم به تیم ملی بپیوندند.

وی ادامه داد:حضور در اردو و مسابقات تدارکاتی داخلی و خارجی تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی بازیکنان داشته و توانستیم در این مدت اکثر نفرات را ارزشیابی کنیم بخصوص که بازی با حریفان داخلی هم ،بازیکنان ما را در شرایط مسابقات قرار می دهد.

حبیبی ضمن اشاره به اعزام به تورنمنت قطر در آبان ماه تصریح کرد:در تورنمنت قطر بعد از ارزیابی کلی نفرات، بازیکنان اعزامی به بازیهای آسیایی را فیکس خواهیم کرد تا در ادامه برای اعزام به بازیهای آسیایی تمرینات با حضور نفرات نهایی برگزار شود.
۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.