دبیر فدراسیون ژیمناستیک :تا زمان بازیهای اسیای در 2 رویداد جهانی حاضر می شویم

دبیر فدراسیون ژیمناستیک :تا زمان بازیهای اسیای در 2 رویداد جهانی حاضر می شویم
تیم ملی ژیمناستیک که حضورش در بازیهای آسیایی گوآنگژو قطعی شده ، در حالی اردوهای مستمر خود را ادامه می دهد که حضور یک مسابقه داخلی و دو رقابت بین المللی را دربرنامه دارد.


جمشید اصغری ، دبیر فدراسیون ژیمناستیک  ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : ملی پوشان ژیمناستیک که از مدت ها پیش به مربیگری حسین طاهرخانی  اردوی خود را آغاز نمودند با شرکت در مسابقات باشگاهی که 27  تا 30 شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار می گردد خود را محک می زنند.

وی ادامه داد: مسابقات باشگاهی در سه رشته ایروبیک ، ترامپولی و ژیمناستیک هنری برگزار خواهد شد که ، مهیا بودن امکانات این سه رشته در شهر یزد  در کنار استقبال استاندار این شهر از دلایل عمده برگزاری مسابقات در آن است .

دبیر فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت : بعد از این مسابقات ، 7 مهر ماه تیم ملی عازم کشور چک می شود تا در مسابقات جام جهانی شرکت نماید و در ادامه با حضور در آخرین رویداد بین المللی ( مسابقات جهانی روتردام )  پیش از بازیهای آسیایی با آمادگی کامل به گوآنگژو می روند.

اصغری در خاتمه اضافه کرد : بر اساس آنالیزهای صورت گرفته توسط کارشناسان و تست های آمادگی جسمانی ، ملی پوشان ما در حد ایده آل هستند که امیدواریم با نتایجی که در بازیهای آسیایی بدست می آید در جایگاه که برای آن تلاش کرده ایم ، قرار گیریم .
۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.