معاون اداری و مالی کمیته المپیک خبر داد؛بودجه فدارسیونها فردا پرداخت می شود

معاون اداری و مالی کمیته المپیک خبر داد؛بودجه فدارسیونها فردا پرداخت می شود
معاون اداری و مالی کمیته المپیک با تایید دریافت 85درصد بودجه وی‍ژه بازیهای آسیایی گوانگجو از پرداخت آن به فدراسیونها طی دو روز آینده خبر داد.

احمد ارشدی معاون اداری و مالی کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این خبر به سایت کمیته ملی المپیک افزود: خوشبختانه با پیگیریهای مستمر اعضای هئیت اجرایی، دبیر کل و ریاست کمیته المپیک در حالیکه اکثر قریب به اتفاق دستگاههای اجرایی کمتر از 45/0 بودجه مصوب خود را در شش ماهه اول سال دریافت نموده اند کمیته ملی المپیک موفق گردید  85/0 از اعتبار پیش بینی شده برای تدارکات بازیهای آسیایی گوانجو را دریافت نماید.

وی ادامه داد: بر این اساس دستور پرداخت سهمیه فدراسیونها از سوی ریاست کمیته ملی المپیک صادر و طی فردا و یکشنبه به حساب آنان واریز می گردد تا بتوانند برنامه های آماده سازی خود را قدرتمند تر از پیش پیگیری نمایند.

ارشدی با اشاره به این موضوع که پیگیری ها برای دریافت باقی بودجه مصوب ادامه دارد اظهار داشت: دریافت 15/0 سهمیه باقیمانده اعتبارات یاد شده و همچنین دریافت کامل بودجه جاری کمیته ملی المپیک در دستور کار مسئولین کمیته قرار دارد که امیدواریم با مساعدت معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس  جمهور و همکاران محترمشان این امر مهم محقق گردد.

وی  در پایان به ارسال نامه مهندس علی آبادی به فدراسیون ها اشاره کرد و گفت:ریاست کمیته ملی المپیک طی نامه ای به کلیه فدراسیونها آمادگی کامل خود و سایر همکاران کمیته ملی المپیک را جهت پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی آنان اعلام نموده است.

۲۶ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.