بازدید افشار زاده از اردوی تیم ملی تکواندو

بازدید افشار زاده از اردوی تیم ملی تکواندو
بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک روز گذشته (چهارشنبه 24 شهریور ماه) از اردوهای تیم ملی تکواندو در مرکز جهانی این رشته بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ملی پوشان مبارزه که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو و ملی پوشان پومسه که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در ازبکستان آماده می کنند در حضور افشار زاده تمرینات خود را پیگیری نمودند .

افشارزاده که در آستانه اعزام کاروان ورزشی ایران به بازیهای آسیایی گوانگجو بازدیدهای خود را از اردوی تیمهای ملی افزایش داده در حاشیه این بازدید اعلام کرد :ورزشکاران باید الگو باشند و با اخلاق و منش پهلوانی خود را متمایز از سایر اقشار جامعه معرفی نمایند.

وی با اشاره به موفقیت های بدست آمده توسط تکواندوکاران ، کسب عناوین قهرمانی را به عنوان ویترین هر رشته ورزشی معرفی کرد . 

دبیر کل کمیته ملی المپیک با تاکید بر این موضوع که کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی به وحدت رویه و همبستگی خوبی رسیده اند اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در حال حاضر تمامی مسئولین ورزشی کشور یکدل به فکر آماده سازی و موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در گوانگژو هستم و این فضا را به فال نیک می گیرم و امیدوارم که تک تک نفرات اعزامی بتوانند عملکرد مثبت و شایسته ای را ارائه دهند.

وی افزود : فضای دوستی و محبتی که در بین ورزشکاران این رشته وجود دارد می تواند موجب موفقیت این رشته در هر رقابتی باشد ؛ فاکتور مثبت دیگر رشته تکواندو نیز حضور رئیس فدراسیون با انگیزه و با تجربه و همچنین همکاران دلسوز وی در فدراسیون است.

افشار زاده گفت : کسب موفقیت در المپیک در اولویت است و پس از آن بازیهای آسیایی در رتبه دوم قرار دارد که امیدوارم تکواندو همانند دوره های گذشته ، امسال نیز موفق و سربلند باشد . 

۲۶ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.