رئیس فدراسیون سه گانه با روسای فدراسیون 5 کشور خارجی دیدار می کند

رئیس فدراسیون سه گانه ایران که برای حضور در کنگره جهانی سه گانه و تماشای مسابقات جهانی این رشته عازم بوداپست پایتخت مجارستان شده بود در راستای پیشرفت و توسعه ورزش سه گانه در کشورمان با روسای 5 فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،  صبور ابتدا با رئیس فدراسیون قزاقستان دیدار کرد و مقرر شد که تیم ملی کشورمان با تیم ملی قزاقستان که از تیمهای مطرح آسیا است و در رقابتهای جهانی هم شرکت می کند اردوی مشترک برگزار کند و قرار است که رئیس فدراسیون قزاقستان برای بازدید از امکانات کشورمان به ایران سفرکند.

رئیس فدراسیون سه گانه ایران در دیدار مشترک با همتاهای روسیه و پرتغال و همچنین مربی تیم ملی پرتغال مذاکراتی در خصوص استفاده از امکانات متقابل داشت.

پرتغال یکی از مراکز قهرمانی سه گانه در جهان، که دارای کمپ وسیع و کلینیک پیشرفته علمی است و از مربیان طراز اول جهان برخوردار می باشد از ایران دعوت کرد به همراه روسیه در این کشور اردو برپا نماید و از مربی تیم ملی پرتغال به عنوان مسئول برنامه ریزی طی مدت اردو در کشور مذکور بهره گیرد.

دیدار با رئیس فدراسیون سه گانه اوکراین و علاقه مندی طرف مقابل برای برگزاری اردوی مشترک با ایران در کشورمان و همچنین نشست با رئیس فدراسیون فرانسه و جویا شدن وضعیت بهره گیری از مربیان مجرب این کشور از دیگر فعالیتهای سردار صبور در مجارستان بود.

مقرر شد رئیس فدراسیون سه گانه ایران با در نظرگرفتن جزیره کیش و احداث یک کمپ تمرینی برای ورزش سه گانه در این محل البته با حمایت سازمان و مسئولین جزیره از کشورهای مذکور برای برپایی اردو در جزیره دعوت به عمل آورد.
گفتنی است؛ سردار صبور را در این سفر دکتر آهنجان مدیر تیمهای ملی و مدرس کنفدراسیون آسیا همراهی می کرد.
ضمنا در مسابقات جهانی سه گانه هم تیمهای ملی انگلیس، اسپانیا و آلمان به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستادند.
۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۵:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.