نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی: مسابقات غرب آسیا آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ملی است

نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی: مسابقات غرب آسیا آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ملی است
23دونده ملی پوش در حالی امروز برای مسابقات غرب اسیا به حلب اعزام می شوند که این آخرین مسابقه تدارکاتی آنها پیش از بازیهای آسیایی گوآنگوژو می باشد .


عیدی علیجانی ، نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی و مدیر تیم ملی با اعلام این مطلب به سایت کمیته  ملی گفت : بنا به تصمصمات گرفته شده ، پس از مسابقات غرب آسیا تا زمان اعزام به بازیهای آسیایی به صورت متمرکز در تمام رشته ها ، اردو خواهیم داشت .

وی با اشاره به اینکه این اردوها در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می گردد افزود : با توجه به اهمیت بازیهای آسیایی گوانگژو ، ملی پوشان در هیچ مسابقه تدارکاتی دیگری شرکت نخواهند کرد و تنها در این اردوی متمرکز به صورت انفرادی و گروهی  با مربیان داخلی و خارجی تمرین می کنند.

علیجانی در خصوص آمادگی تیم ملی اظهار داشت :  ملی پوشان دوومیدانی کار در موقعیت خوبی قرار دارند که با حضور در مسابقات غرب آسیا و رقابت با دوندگان 12 کشور عربی که از حریفان اصلی آسیای می باشند ، آمادگی لازم برای بازیهای آسیایی را بدست خواهند آورد .

نائب رئیس فدراسیون در پاسخ به حضور در مسابقات جام کازانف در قزاقستان  گفت : در این مسابقات تیم ملی جوانان و گاز خراسان حاضر می شوند این در حالی است که تیم ملی بزرگسالان بنا به تشخیص مربیان در اردوی متمرکز حاضر می شوند.
۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.