سیدمهدی هاشمی:فدراسیون تیراندازی به بزرگی 12 فدراسیون است

سیدمهدی هاشمی:فدراسیون تیراندازی به بزرگی 12 فدراسیون است
رئیس فدراسیون تیراندازی ایران اعلام کرد: این فدراسیون دارای 32 رشته مدال‌آور در بازی‌های آسیایی و المپیک است به‌طوری‌که می‌توان گفت تیراندازی به بزرگی 12 فدراسیون است.



به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک ، سیدمهدی هاشمی با بیان این مطلب افزود: نظر به گستردگی ورزش تیراندازی سالانه حدود 275 مدال طلا به تیراندازان برتر این ورزش اهداء می‌شود.

وی به میزان مدال‌آوری رشته تیراندازی در المپیک اشاره کرد و گفت: در این ورزش حدود 45 مدال در بازی‌های المپیک، 132 مدال در بازی‌های آسیایی و 275 مدال در بازی‌های جهانی به ورزشکاران برتر کشورهای مختلف اهداء شده است.

هاشمی با اشاره به این‌که فدراسیون تیراندازی ایران نخستین فدراسیونی بود که سند چشم‌انداز خود را تدوین و به تصویب رساند، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون تیراندازی برنامه‌محور حرکت می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: هم‌اکنون موفق شده‌ایم فشنگ اهداف پروازی را در داخل کشور و با تأیید کنفدراسیون تیراندازی آسیا تولید کنیم و از سویی مجوز احداث شهرک صنعتی تولید سلاح و مهمات ورزشی را از دولت دریافت کرده‌ایم.

وی گفت: در سطح کشور، میدان‌ها و سالن‌های تیراندازی مختلفی در دست احداث داریم که همه این فعالیت‌ها مطابق با برنامه پیش رفته است و در برخی از بخش‌ها همچون بخش آموزش و پژوهش با کسب مجوز راه‌اندازی آکادمی تیراندازی آسیا از برنامه و سند چشم‌انداز پیشی گرفته‌ایم.


۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.