رئیس فدراسیون اسکیت:حضور دو نماینده در بازیهای گوانگژو مقدمه کسب مدال در دوره بعد است

رئیس فدراسیون اسکیت:حضور دو نماینده در بازیهای گوانگژو مقدمه کسب مدال در دوره بعد است
حضور دو نماینده از اسکیت در بازیهای آسیایی گوانگژو برای ما خیلی ارزشمند است چرا که می توانیم از این فرصت در بازیهای دوره بعد هم استفاده کنیم.



جمشید وزیری، رئیس فدراسیون اسکیت ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته المپیک گفت:اردوی تیم ملی اسکیت بعد از یک استراحت کوتاه مکدت از شنبه هفته آینده آغاز می شود تا دو نماینده بانوان و آقایان ما بتوانند همچنان به روند آماده سازی خود برای حضور در این رقابتها ادامه دهند.

وی درادامه گفت:البته ما به مسئولان اعلام کردیم که دو نماینده اعزامی  ما شانس کسب مدال ندارند و حداکثر تلاششان حضور در جمع 6 نفر برتر در بخش سرعت است چرا که بهترین های این رشته در جهان در شرق آسیا حضور دارند و همین امر کار مار را سخت می کند.

وزیری در خاتمه اظهار داشت:قرار است اواخر مهرماه تیم ملی اسکیت با بیش از 10  بازیکن عازم رقابتهای جهانی کلمبیا شود چرا که هر چه شرایط شرکت بچهها در رقابتهای برون مرزی مهیاتر شود رکورد بازیکنان  ما به سطح مطلوب جهانی نزدیک می شود در واقع همین حضور دو نفر از تیم ملی اسکیت در بازیهای آسیایی باعث ارتقا اسکیت بازان تیم ملی می شود و اگر چه در این دوره مدال نمی گیریم ولی در دوره های بعدی حتما حضور تیم ملی اسکیت در بازیهای آسیایی با مدال همراه خواهد بود.
۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.