کاپیتان تیم ملی تکواندو:اینبار درگوانگژوطلایی های تکواندو بیش از یک نفر خواهند بود

کاپیتان تیم ملی تکواندو:اینبار درگوانگژوطلایی های تکواندو بیش از یک نفر خواهند بود
شک نداشته نباشید مدل طلای دوره گذشته خود را اینبار هم در بازیهای آسیایی دوحه تکرار می کنم ،حال چه با هوگوی الکترونیکی مبارزه کنیم چه با هوگوی معمولی.


یوسف کرمی ،دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی دوحه ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر در اردوی تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی ادامه می دهیم و با انگیزه ای که در بچه ها برای ادامه روند موفقیت آمیز سالجاری با توجه به دو قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی می بینم مطمئن باشید این روند همچنان در بازیهای آسیایی دوحه ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که درطول حضور تیم ملی تکواندو در بازیهای آسیایی سابقه نداشته یک بازیکن در دو دوره پیایپی طلا بگیرد می گوید:درست است که تا به حال سابقه نداشته یک بازیکن از تیم ملی تکواندو دو بار پشت سر هم در بازیهای آسیایی طلا بگیرد ولی من از این کار می کنم چون هدفم فقط بازیهای آسیایی نیست و به المپیک فکر می کنم.

دارنده مدال برنز المپیک آتن در خصوص اینکه آیا بازی با هوگوی معمولی شرایط آنها را برای مدال آوری در بازیهای آسیایی سخت تر نمی کند می گوید:این مسئله بنوعی سردرگمی فدراسیون جهانی را نشان می دهد اینکه بعضی مسابقات با هوگوی الکترونیکی برگزار می شود بعضی هم با هوگوی معمولی منطقی نیست البته بچه های ما به مبارزه با هوگوی الکترونیکی در مسابقات عادت  کردند ولی از طرفی چون در تمرینات با هوگوی معمولی تمرین می کنیم فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید.

کرمی در خاتمه معتقد است:مطمئن باشید تیم ملی تکواندو در بازیهای آسیایی گوانگژو بهتر از دور های گذشته نتیجه می گیرد و حتی می توانیم تعداد مدال های طلای خود را اینبار بیشتر از یک طلا نسبت به دور های قبلی کنیم.

۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.