جهت حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو؛مربی تیم ملی سابر :اردوی اوکراین و مسابقات جهانی فرانسه ما را به حداکثر آمادگی می رساند

جهت حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو؛مربی تیم ملی سابر :اردوی اوکراین و مسابقات جهانی فرانسه ما را به حداکثر آمادگی می رساند
محمدرضا شیخ الاسلام ضمن اعلام اسامی اعزام شوندگان به بازی های آسیایی گوانگژو ابراز امیدواری کرد تیم ملی سابر کشورمان بتواند در این رقابتها خوش رنگ ترین مدال ها را از آن خود کند.


محمدرضا شیخ الاسلام ، مربی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان در رشته سابر در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب افزود : دیروز از اردوی ساری برگشتیم و اگر مشکلی پیش نیاید هفته اول مهرماه برای برگزاری اردوی مشترک 10 روزه به کشور اوکراین سفر خواهیم کرد و بعد از آن اوایل آبان ماه برای شرکت در مسابقات جهانی عازم فرانسه شده که پس از بازگشت از این مسابقات راهی بازیهای آسیایی  گوانگژو خواهیم شد.

وی دلیل انتخاب اوکراین را برای برگزاری اردوی مشترک وجود قهرمانان سابر و اپه جهانی و قدرت بالای شمشیربازان این کشور دانست که در پیشرفت شمشیربازان ما بسیار موثرخواهد بود.

مربی تیم ملی سابر در مورد حریفان شمشیر بازان ایران  در بازی های آسیایی گوانگژو می گوید : حریفان ما در  این دوره از بازی های آسیایی در واقع قهرمانان المپیک و جهان از  کشورهای چین ،کره جنوبی، ژاپن ،هنگ کنگ و قزاقستان هستند ولی ما کاملا آن ها را آنالیز کرده وبا کره اردوی مشترک برگزار کردیم تا شناخت نسبتا خوبی از تیم های  رقیب خود بدست آوردیم.
شیخ الاسلام اسامی اعزام شوندگان رشته سابر به بازی های آسیایی را مجتبی عابدینی ، پرویز درویشی ، حمیدرضا طاهرخانی و امین قربانی  معرفی کرد و گفت :  تقریبا 2 ماه پیش که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردیم بچه ها خیلی خوب ظاهر شدند و با اینکه تمامی تیم ها با حداکثر توان خود در این بازی های حضور یافته بودند ولی ما توانستیم نمایندگان ژاپن و قزاقستان را ببریم و فقط برابر چین و کره جنوبی باختیم که آن هم به امید خدا در بازی های گوانگژو به برد تبدیل می شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد : ما در بازیهای آسیایی به دنبال خوشرنگ ترین مدال ها هستیم و برای نیل به این هدف تمام تلاشمان خواهیم کرد.
۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.