در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک؛ دبیر فدراسیون تیرو کمان از اعزام کمانداران به اردوی کره جنوبی خبر داد

در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک؛ دبیر فدراسیون تیرو کمان از اعزام کمانداران به اردوی کره جنوبی خبر داد
کمانداران ملی پوش در حالی برای حضور در بازیهای آسیایی تمرینات خود را با مربیان کره ای ادامه می دهند که با تصمیم اخیر کمیته فنی فدراسیون تیروکمان به زودی عازم اردوی کره جنوبی می شوند.



مجید صادقی ، دبیر فدراسیون تیرو کمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : در جلسه کمیته فنی پس از بررسی نتایج چهارمین دوره مسابقات جهانی تیرو کمان در شانگهای چین  و ارزیابی مثبت عملکرد کمانداران ما در این دوره از مسابقات ، برپایی اردوی دوم به کره پیش از بازیهای آسیایی گوآنگژو با نظر اکثریت تائید گردید.

وی ادامه داد: نتایج قابل قبول و موفقیت آمیز  این دوره از مسابقات جهانی که با تک رقمی شدن جایگاه  کمانداران ما در دنیا همراه بود ما را به این مهم رساند که اردوی یک ماهه کره در این نتیجه تاثیر گذار بوده ، به همین خاطر با توجه به اهمیت بازیهای آسیایی ،برپایی اردوی دوم  به کشور کره که  پیش از این در تردید بود در این جلسه قطعی شد .

دبیر فدراسیون تیرو کمان در خصوص تعدا ملی پوشان   اظهار داشت:  بر اساس آخرین رکوردگیری که از لیست 15 ملی پوش تیرو کمان در روز دوشنبه بعمل خواهد آمد ، 8 نفر اصلی تیم برای حضور در این اردو  انتخاب می شوند  ، در عین حال پیش از اعزام به بازیهای آسیایی مجددا این رکوردگیری تکرار و هر کدام از ملی پوشان ترکیب اصلی که به نتیجه لازم  برسند به این بازیها اعزام خواهند شد .

صادقی در خاتمه اضافه کرد : تاریج دقیق برگزاری این اردو هنوز مشخص نشده ولی براساس تصمیم کمیته فنی مدت این اردو بین 25 تا 30 روز خواهد بود .


۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.