اصلاحیه/در ادامه اعلام اسامی تیمهای اعزامی به گوانگژو؛ژیمناستیک و تنیس روی میز هم به جمع تیمهای اعزامی به بازیهای آسیایی پیوستند

اصلاحیه/در ادامه اعلام اسامی تیمهای اعزامی به گوانگژو؛ژیمناستیک و تنیس روی میز هم به جمع تیمهای اعزامی به بازیهای آسیایی پیوستند
بعداز اعلام اسامی و تعداد نفرات تیمهای اعزامی به شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی گوانگژو، تیم ملی تنیس روی میز و ژیمناستیک نیز به جمع دیگر تیمهای اعزامی به این رقابتها پیوستند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بعد از اعلام اسامی تیمهای اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با برگزاری جلسه ای با اعزام تیمهای ژیمناستیک و تنیس روی میز به این رقابتها موافقت کرد البته منوط بر آنکه  دو تیم فوق بتوانند انتظارات لازم را در مسابقات جهانی که  پیش رو بر آورده کنند.

تیم ملی ژیمناستیک باید در مسابقت جهانی هلند رکوردهای مورد نظر و تیم ملی تنیس روی میز نیز در مسابقات جهانی اتریش  که هر دو آن در مهر ماه برگزار می شود انتظارات لازم بر آورده کرده تا بتوانند جزو تیمهای اعزامی به بازیهای آسیایی باشند.

شایان ذکر است در صورت کسب نتایج مطلوب در مسابقات جهانی فوق تیم ملی ژیمناستیک با 6 نماینده و تیم ملی تنیس روی میز با 5 نماینده عازم بازیهای آسیایی خواهند شد.
۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.