اجاق: تمرینات فشرده تا بازی های آسیایی گوانگژو ادامه خواهد داشت

"حشمت الله اجاق" مربی تیم ملی شنای کشورمان از شرایط فیزیکی مناسب ملی پوشان خبر داد و گفت: در حال حاضر شناگران از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی به سر می برند که امیدواریم این آمادگی تا گوانگژو به صد در صد برسد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مربی تیم ملی شنای کشورمان با اشاره به اردوی کرواسی اظهار داشت: خوشبختانه در کرواسی اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم. در این اردوی 45 روزه همه شرایط برای تمرین کردن مهیا بود.

وی افزود: در کشور کرواسی با توجه به اینکه "پرو کوتورویچ" مشاور تیمهای ملی شنا به ملی پوشان نزدیک بود، شناگران هم از لحاظ بدنسازی و هم از لحاظ تکنیکی پیشرفت چشمگیری داشتند. روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در شش ساعت تمرین می کردیم و به دلیل اینکه شناگران مشغله دیگری جز شنا نداشتند فقط به تمرین فکر می کردند.

اجاق با اشاره به ادامه برنامه های تیم ملی شنا گفت: از فردا تمرینات ریکاوری را خواهیم داشت و از هفته بعد مجددا تمرینات فشرده و سنگین را به مدت سه هقته در دستور کار قرار داده ایم. بعد از اینکه سه هفته پر فشار را پشت سر گذاشتیم تمرینات با همان شدت اما با حجم کمتر دنبال می شود.

وی در پایان یادآور شد: متاسفانه پیش از این روی تکنیک و حتی بدن شناگران هیچ کاری انجام نشده بود به همین خاطر حتی با اردوی 45 روزه هم نتوانستیم آنها را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم اما امیدواریم تا بازی های آسیایی گوانگژو آمادگی بازیکنان به صد در صد برسد.
 

۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.