کاپیتان تیم ملی ریکرو:در بازيهای آسیایی سربلند خواهیم بود

تیم ملی ریکرو در حالی از دیروز تمرینات خود را زیر نظرآقای پاک و خانم لیومی شروع نمود که ملی پوشان این رشته امید زیادی به موفقیت در بازیهای آسیای دارند.



کیوان ریاضی مهر کاپیتان تیم ملی تیروکمان در بخش ریکرو در این باره  به سایت کمیته ملی المپیک گفت : اگرجه که اردوی رسمی تیم ملی از دیروز آغاز شده ولی به جهت حساسیت این رشته ، ملی پوشان  به صورت شخصی پس از بازگشت از  مسابقات جهانی تمرینات خود را ادامه داده اند .

وی در ادمه خاطر نشان کرد: اردوی کره که پیش از مسابقات جهانی برگزار گردید برای تیم ملی ریکرو بسیار مفید بود که نتایج بدست آمده در مسابقات جهانی نیز  به روشنی گویایی این مطلب است .

ریاضی مهر  در پاسخ به موقعیت تیم ملی ریکرو ایران در میان دیگر کشورها و به خصوص آسیای شرقی گفت : ورزش نیز همچون سایر عرصه ها از این حقیقت مستثنی نیست که هر چه سرمایه گذاری کنیم برهمان اساس نتیجه خواهیم گرفت ، لذا ما برای رسیدن به  نتیجه  نهایی بایستی تجارب ملی پوشان را بالا ببریم چه از طریق حضور در رقابتهای بین المللی و چه از لحاظ برپایی اردوهای برون مرزی که هر دوی این عوامل مستلزم هزینه و سرمایه گزاری می باشد .

وی  در ادامه مطلب فوق افزود : ما پس از 4 سال برای اولین بار به اردوی برون مرزی رفتیم ، این اردو که نه تنها از جهت برون مرزی بودن آن بلکه از جنبه میزبانی آن هم انتخاب خیلی خوبی بود و تجارب ما را در حدی بی سابقه در میان سایر کشورها - با نتایجی که از مسابقات جهانی چین بدست آمد – بالا برد .

ریاضی مهر در خاتمه یاد آور شد: با انگیزه و اراده ای که در تیم ملی ریکرو وجود دارد قول می دهم در بازیهای آسیایی سربلند بیرون بیائیم .
۲۲ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.