ناظر کمیته ملی المپیک:در بخش اپه و سابر شانس بیشتری برای کسب مدال داریم

ناظر کمیته ملی المپیک:در  بخش اپه و سابر شانس بیشتری برای کسب مدال داریم
تیم ملی شمشیر بازی کشورمان در هر سه رشته خود تاکنون اردوهای خوبی را برای حضور در بازیهای آسیایی پشت سر گذاشته ولی شانس ما در سابرو اپه برای کسب مدال در بازیهای آسیایی بیشتر است.

هومن کاظمی ،ناظر کمیته ملی المپیک در شمشیر بازی ضمن بین این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت تیمهای ملی شمشیر بازی برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو گفت:در حال حاضر شمشیر بازان اردوی ساری را پشت سر گذاشته و قرار است عازم اردوی مشترک با تیم ملی اوکراین شوند که قطعا اردوی مشترک با ملی پوشان جهانی این کشور تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی آنها خواهد داشت.

وی ادامه داد:شمشیر بازی طی سالهای اخیر روند رو به رشدی در خود داشته و امید می رود تا این روند رو به مطلوب همچنان ادامه داشته به همین دلیل با توجه به اینکه هرکشور در بخش انفرادی می تواند فقط دو نماینده عازم این بازیها کند شانس ما برای کسب مدال افزایش  خواهد یافت.

کاظمی تصریح کرد:اگر چه در سه رشته اپه ،فلوره و سابر نماینده عازم این رقابتها خواهیم کرد ولی در دو بخش سابر و اپه شانس بیشتری برای کسب مدال داریم و در فلوره شرایط سخت تر است .

کاظمی درپاسخ به این سئوال که شمشیر بازی تا چه اندازه در این رقابتها شانس کب مدال دارد می گوید:کسب یک مدال در این رقابتهااز سوی شمشیر بازان قطعی است ولی می توان حتی بر روی سه مدال هم حساب باز کرد ولی اینکه آیا طلا می گیرند یا خیر بعید می دانم چرا که تیمهای مطرح شمشیر بازی جهان در آسیا حضور دارند و این امر شرایط را برای کسب مدال طلا برای نمایندگان ما سخت تر می کند.
۲۲ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.