در محل ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک برگزار شد؛دومین نشست کمیته روانشناسی ورزشی

در محل ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک برگزار شد؛دومین نشست کمیته روانشناسی ورزشی
دومین نشست کمیته روانشناسی در محل ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دومین نشست اعضاء کمیته روانشناسی ورزشی سیزدهم ماه جاری با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک در محل ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک برگزار شد.در این نشست دکتر واعظ موسوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته اظهار داشت که از آغاز سال تا کنون 6 کارگاه برگزار شده است و تا پایان خرداد ماه نیز 6 کارگاه دیگر برگزار خواهد شد. همچنین 13 مشاوره فردی نیز به قهرمانان داده شده است.
بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه اعضاء کمیته در رابطه با اهمیت مشارکت مربیان در برنامه های روانشناسی، ضرورت نیاز سنجی اجرایی بودن روانشناسی ورزشی، لزوم انتشار تک آموز روانشناسی ورزشی، آموزش عمومی مربیان و کادر سرپرستی، ویژگیهای فعالیتهای روانشناسی در تیم های ورزشی و ضرورت استفاده از فرهنگ روانشناسی و جامعه شناسی قهرمانان به بحث و گفتگو پرداختند.
در خاتمه جلسه بهرام افشارزاده ضمن تاکید نظرات گروه روانشناسی اظهار داشت که روانشناسی به وقت و حمایت نیازمند است تا رشد کند و با اشاره به تفاوت امور اجرایی با امور آموزشی به حمایت حضور روانشناس در تیم پرداخت.همچنین رئیس کمیته تدارکاتی حمایت بی دریغ خود را نسبت به برنامه های روانشناسی اعم از برنامه های آموزشی، تبلیغاتی و مشاوره ای چه برای قهرمانان و چه برای مربیان خبر داد.


۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.