لشگری:بغیراز آسیب دیدگی جزئی ویشگاهی و قلی پور مشکلی در اردوی تیم ملی کاراته و ووشو وجود ندارد

لشگری:بغیراز آسیب دیدگی جزئی ویشگاهی و قلی پور مشکلی در اردوی تیم ملی کاراته و ووشو وجود ندارد
صبح شنبه جاسم ویشگاهی در تمرینات تیم ملی دچار کشیدگی مختصری در ناحیه پای خود شد که البته مشکل خاصی نبوده و سعی داریم وی را برای اعزامی به اردوی ترکیه آماده کنیم.

امیر عباس لشگری، پزشک تیم های ملی کاراته و ووشو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تمامی بازیکنان حاضر در اردوی تیم های ملی کاراته و ووشو در سالامت کامل به سر برده و مشکلی در بین بازیکنان وجود ندارد، البته در تیم ملی ووشو که در حال حاضر در اردوی چین بسر می برد برای قلی پور نیز آسییب دیدگی جزی به وجود آمده بود که بعد از عکس برداری مشخص شده کبودی پا بوده و مشکل حادی نیست.

وی ادامه داد:بازیکنان تیم های ملی کاراته و ووشو با موفقیت تمامی تست های بدنی و پزشکی را پشت سر گذاشته و از این بابت تا به حال مشکلی در اردوی آنها احساس نشده است.

پزشک تیمهای ملی کاراته و ووشو در خاتمه تصریح کرد:البته بنده به اتفاق تیم های ملی ووشو و کاراته عازم بازیهای آسیایی نخواهم شد و کادر مجرب فدراسیون پزشکی ورزشی ورزشکاران را در این رقابتها همراهی خواهند کرد که انصافا از تجارب بسیار بالایی هم برخور دار هستند ولی اگر پزشک تیم های ملی اعزامی به این بازیها در کنار تیم باشند بد نیست چرا که ما سالها در اردوی تیمهای ملی حضور داشته و و با آسیب دیدگیهای  کهنه بازیکنان آشنا هستیم و بهتر می توانیم در صورت بروز حادثه ای مشکل آنها را برطرف کنیم.
۲۲ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.