پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان- مسکو؛روسیه قهرمان شد، ایران چهارم

پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان- مسکو؛روسیه قهرمان شد، ایران چهارم
تیم ملی کشتی آزاد روسیه در پایان رقابتهای جهانی با اقتدار کامل قهرمان شد و ایران به جایگاه چهارمی بسنده کرد.



به گزارش روابط  کمیته ملی المپیک ؛در رقابت های روز پایانی این مسابقات صادق گودرزی که پس از استراحت در دور نخست در دورهای دوم و سوم کشتی‌گیرانی از ارمنستان و قزاقستان را شکست داده بود در مرحله یک چهارم نهایی در دو تایم و با نتایج مشابه 2- صفر ولادمیر سیروتین از اوکراین را شکست داد و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این دیدار نیز در سه تایم و با نتایج 2-1، 1- 3 و 4- صفر ایوان فوندرا از کوبا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. گودرزی در دیدار نهایی مقابل دنیس چارگوش از روسیه با نتیجه صفر بریک و صفربر سه شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

بر این اساس مهدی تقوی و فردین معصومی کشتی گیران اوزان 66و 120 کیلوگرم به ترتیب با دو پیروزی و یک شکست و با توجه به شکست گندری گارزون کوبایی و بریانیدزه گرجستانی مقابل آلن گوگایف و بلال ماخوف روس از کسب مدال بازماندند.

همچنین در وزن 66 کیلوگرم سوشیل کومار از هندوستان با شکست، آلن گوگایف از روسیه صاحب مدال طلا شد، گندری گارزون از کوبا و جبرئیل حسن اف از آذربایجان مشترکا سوم شدند و مهدی تقوی یازدهم شد.در وزن 74 کیلوگرم پس از دنیس چارگوش روس و صادق گوردزی، عبدالحکیم شاپیف از قزاقستان و گابور هاتوس از مجارستان مشترکا سوم شدند. در وزن 120 کیلوگرم نیز بلال ماخوف از روسیه با پیروزی بر آرتور تایمازوف ازبکستانی فریاد الله اکبر سر داد و قهرمان جهان شد.آرزوماندیس از یونان و بریانیدزه از گرجستان مشترکا سوم شدند وفردین معصومی هفتم شد.

به این ترتیب در پایان رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان که روزهای جمعه تا یکشنبه در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار شد، تیم روسیه با 66 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای آذربایجان و کوبا به ترتیب با 42 و37 امتیاز دوم و سوم شدند. تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز با کسب یک مدال نقره توسط صادق گودرزی و یک مدال برنز توسط سید مراد محمدی با 28 امتیاز در جایگاه چهارم دنیا قرار گرفت و تیم گرجستان با 21 امتیاز پنجم شد. ملیپوشان آزاد کالر کشورمان در دور گذشته این رقابت ها به عنوان سومی رسیده بودند.
۲۲ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.