اختصاص اعتبار 200 میلیون تومانی سازمان تربیت بدنی به فدراسیون وزنه‌برداری

اختصاص اعتبار 200 میلیون تومانی سازمان تربیت بدنی به فدراسیون وزنه‌برداری
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی از اختصاص اعتبار 200 میلیون تومانی به فدراسیون وزنه‌برداری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، دکتر سعیدلو که صبح امروز طی بازدیدی سرزده در محل اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شده بود، موافقت خود برای اختصاص بودجه 200 میلیون تومانی به منظور حضور موفق وزنه‌برداران کشورمان در مسابقات جهانی آنتالیای ترکیه و مسابقات آسیایی گوانگ‌ژو را اعلام کرد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی در جمع ملی پوشان تیم ملی با بیان اینکه همه شما لیاقت پوشیدن لباس مقدس تیم ملی را دارید، گفت: من امروز مطمئن شدم که تیم ملی وزنه‌برداری بر اساس شایسته سالاری شکل گرفته است و البته اطمینان هم دارم که تک تک شما توانایی درخشش در میادین برون مرزی به ویژه مسابقات جهانی آنتالیا را دارید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات مالی نباید مانع و سدی برای موفقیت و درخشش ملی‌پوشان ورزش ایران در عرصه‌های جهانی باشد، اظهار کرد: تمام تلاش مسولان ورزش کشور باید سرافرازی نام ایران اسلامی در میادین بین‌المللی باشد و در این راه اگر مانعی بر سر راه فدراسیونی باشد قطعا آن را حل و فصل خواهیم کرد.

پیش از این حسین رضازاده و کورش باقری سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری و سرمربی تیم ملی به ارائه گزارشی از وضعیت تیم ملی پرداختند.

کوروش باقری در این زمینه شرایط ملی‌پوشان وزنه‌برداری در آستانه مسابقات جهانی آنتالیا را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه وزنه‌برداران تیم ملی در شرایط بسیار ایده‌الی به سر می‌برند و بدون هیچگونه مشکلی به این مسابقات اعزام خواهیم شد. ما در پنج وزن شانس مدال اوری داریم و شما نیز مطمئن باشید که از هیچ تلاشی برای درخشش در آنتالیا دریغ نخواهیم کرد.
بر اساس این گزارش، دکتر سعیدلو را در این بازدید حمید سجادی معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی، بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ،مهرداد سراجی مدیرکل حوزه ریاست و پژمان نیاکی سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان همراهی کردند.
۲۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.