بیداریان : بعد از این همه تمرینات حالا دیگر نیاز به مسابقات برون مرزی داریم

بیداریان : بعد از این همه تمرینات حالا دیگر نیاز به مسابقات برون مرزی داریم
ملی پوشان شنای کشورمان بعد از 45 روز حضور در اردوی آماده سازی کرواسی بامداد امروز به کشور بازگشتند.


محمد بیداریان ملی پوش شنای کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک در خصوص ثمرات این اردوی طولانی اظهار داشت : اردوی 45 روزه تیم ملی شنا که با حضور 13 ملی پوش کشورمان در کشور کرواسی زیر نظر آقای "پرو کورتورویچ" مدیر فنی تیم های ملی برگزار شده بود  بسیار برای ما مطلوب بود.

وی افزود : در این اردو تمرینات بسیار شادابی را پشت سر گذاشته و بچه ها آمادگی بدنی بسیار خوبی بدست آوردند و  برای اینکه بتوانیم آمادگی بدست آمده را حفظ کنیم بدون معطلی تمرینات را از فردا در ورزشگاه آزادی از سر می گیریم .

وی در خصوص حضور در بازیهای آسیایی  گفت  : فکر می کنم حضورم در ماده50 متر و 100 متر آزاد انفرادی قطعی شده ولی در مسابقات تیمی هنوز وضعیتم مشخص نیست.

وی در پاسخ این سئوال که آیا شناختی از رقبای آسیایی خود دارد یا نه می گوید:  با توجه به تجربیات مسابقات گذشته خود می توانم بگویم   که نمایندگان کشورهای چین ، ژاپن ، ازبکستان و قزاقستان در انفرادی ودر تیمی هم شناگرانی از کشورهای چین ، ژاپن ، کره و قزاقستان صاحب منصب هستند وچین و کره با کسب عناوین قهرمانی آسیایی جایگاه ویژه ای دارند و در مسابقات جهانی نیز دارنده مدال بودند.

وی در خاتمه افزود : بعد از تمرینات کرواسی و رسیدن به این سطح آمادگی به نظر من مکمل این تمرینات یک سری مسابقات برون مرزی خواهد بود تا خودمان را محک بزنیم و امیدوارم چنین برنامه ای در دستور کار قرار گیرد.
۲۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.