دبیر فدراسیون تیروکمان :مسابقات کیش تاثیر بسزایی در آمادگی نفرات اعزامی به گوانگژو خواهد داشت

دبیر فدراسیون تیروکمان :مسابقات کیش تاثیر بسزایی در آمادگی نفرات اعزامی به گوانگژو خواهد داشت
کمانداران ملی پوش کشورمان در حالی از چهارمین دوره مسابقات جهانی چین بازگشتند که دبیر فدراسیون نتایج بدست آمده در هر دو رشته را رضایت بخش دانست .

مجید صادقی ،دبیر فدراسیون تیروکمان در این خصوص به سایت کمیته ملی المپیک گفت : برای اولین بار است که تیم ریکرو ما موفق به کسب مقام تک رقمی درمسابقات جهانی گردید ، این موفقیت در حالی کسب شد که پیش از این بالاترین مقام ما دورقمی بوده است.

وی ادامه داد : با مروری که بر رکوردهای بدست آمده در این مسابقات جهانی و مطابقت آن با رکوردهای قبلی داشتیم به این نتیجه می رسیم که تمامی رکوردهای اخیردر بخش مردان مثبت بود واین  نتیجه ما را برای دستاوردهای عظیم تر امیدوار کرد.
صادقی در پاسخ به ادامه اردوی برون مرزی تیم ریکرو با توجه به انجام یک مرحله از دو مرحله اردوی پیش بیینی شده به کره گفت : همه چیز بستگی به تصمیم کمیته فنی دارد ولی تا این لحظه قرار است که ملی پوشان در داخل کشور اردو داشته باشند .

دبیر فدراسیون تیرو کمان اظهار داشت : در صورت برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ اسیا در ایران ، که مقرر است طبق برنامه ریزیها 25 مهر ماه در کیش  برگزار گردد، کمانداران ما می توانند از این تجربه به عنوان آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از بازیهای اسیایی گوآنگژو استفاده نمایند .

مجید صادقی در خاتمه افزود : پیش بینی نتایج در بازیهای اسیایی دشوار خواهد بود ولی روند رو به رشد کمانداران  ملی پوش نوید بخش موفقیت های آتی خواهد بود.
۲۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.