سرمربی تیم ملی والیبال:می خواهیم درمسابقات جام جهانی برای اولین بار صعود کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال:می خواهیم درمسابقات جام جهانی برای اولین بار صعود کنیم
تیم ملی والیبال کشورمان در حالی اردوی آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا ادامه می دهد که تمام تمرکزش صعود از مرحله نخست این رقابتها به دور بعد می باشد.


حسین معدنی سرمربی تیم ملی والیبال ضمن بیان این مطلب  به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات جام جهانی که این بار به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می شود از مهمترین مسابقات این رشته محسوب شده که با توجه به سهمیه ای بودن حضور تیمها درآن ، سطحش از لحاظ فنی و تکنیکی بسیار بالاست که همین امر این رقابتها را حساس می کند .

وی در ادامه  به تاریخ برگزاری این مسابقات از دوم تا 18 مهرماه اشاره و افزود: در نظر داریم تا چند روز دیگر  به اردوی اتریش اعزام  شویم تا علاوه بر این اردو در مسابقات چهارجانبه  آن با حضور میزبان،چین ، پورتوریکو هم شرکت نماییم .

سر مربی تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: از آنجا ییکه برترین های والیبال آسیا  همچون استرالیا ، چین و ژاپن در مسابقات جام جهانی حضور دارند  این مسئله می تواند بهترین آمادگی برای تیم ملی جهت حضور در بازیهای آسیایی گوآنگژو و شناخت حریفان باشد .

حسین معدنی در خاتمه با اشاره به   آمادگی بالای ملی پوشان اظهار داشت: بچه ها از لحاظ جسمانی شرایط خوبی دارند و به همین دلیل صعود در مسابقات جام جهانی برای ما از مرحله نخست دور از انتظار ندانست .

















۲۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.