عضوفراکسیون ورزش: المپیک نوجوانان ثمرات زیادی برای ورزش ما داشت

عضوفراکسیون ورزش: المپیک نوجوانان ثمرات زیادی برای ورزش ما داشت
عضوفراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری اولین دوره المپیک نوجوانان این بازیها را برای کشورمان در ابعاد ورزشی و اعتقادی دارای ثمرات زیادی دانست.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛احد خیری با اشاره به حفظ اصول و عقاید و باورها توسط ورزشکاران ایرانی در این مسابقات گفت: این که بانوان با حجاب اسلامی وارد میدان فوتبال شدند و باوجود مخالفتهای بسیاراز عقاید و اصول خود کوتاه نیامدند خود اتفاق بزرگی است که باید مورد تجلیل قرار گیرد.

وی همچنین به اقدام ارزشنمد ورزشکارنوجوان تکواندکار اشاره کرد و گفت: دفاع از مظلوم درمرام ما مسلمانان است. نوجوان ماهم با این روحیه از رویارویی باحریف صهیونیستی  ابا کرد واین در خور تحسین است.

وی افزود:این در حالی است که این رویارویی در دیدار فینال بود واگر نوجوان ایرانی پیروز میشد-که قطعا میشد- بیش از 10 پله جایگاه کشورمان را  بهبود می بخشید. اما برای خاطردفاع از مظلوم و مبارزه با ستمگر رده 15 را بارده 26 عوض کردیم.


وی در پایان همین جایگاه 26 رادر بین بیش از 200 کشور در خور توجه دانست و با تقدیر از مسئولان کمیته ملی المپیک بر ضرورت حمایت از تیمهای پایه تاکید کرد.

 

۱۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.