سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در گفتگو با سایت کمیته:برایم عجیب نیست اگرنمایندگان در 8 رشته برروی سکو بروند

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در گفتگو با سایت کمیته:برایم عجیب نیست اگرنمایندگان در 8 رشته برروی سکو بروند
تیم ملی اهداف پروازی در حالی از ایتالیا بازگشت که اردوی یک هفتگی و مسابقات تدارکاتی در این کشور ملی پوشان را در سطح رضایت بخشی از آمادگی برای بازیهای آسیایی گوآنگژو قرار داده است .


احمدرضا هامونی حقیقت، سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در این خصوص به سایت کمیته ملی المپیک گفت : اردوی مشترک تیم ملی ایران و ایتالیا که هفته گذشته پایان یافت بار تجربی بالایی برای ملی پوشان به همراه داشت .

وی ادامه داد:در کنار اردو ، مسابقات تک راندی دختران و پسران به صورت جداگانه که اولی به صورت سه مرحله ای و دومی یک مرحله ای برگزار گردید  چه از لحاظ انتقال فنی و تکنیکی و چه از جهت قرار گرفتن در جریان مسابقه  برای تیم ملی بسیار مفید بود  ضمن آنکه در هیچ دوره ای ملی پوشان ما چنین تجربه ای نداشتند .

حقیقت در پاسخ به  دلایل انتخاب اردو در کشور ایتالیا اظهار داشت : از دو جنبه این  انتخاب برای ما حائز اهمیت بود ، اول آنکه بی تردید تیم ملی ایتالیا در اهداف پروازی برترین تیم دنیا است ، دوم آنکه این کشور محل اصلی تولید اکثر مهمات تیراندازی محسوب می گردد به این دو دلیل ما این کشور را برای اردو انتخاب نمودیم که با توجه به نتایجی که از آن حاصل شد به این نتیجه رسیدیم اشتباه نکردیم.

سر مربی تیم ملی اهداف پروازی  در خصوص آمادگی تیم برای بازیهای آسیایی گوآنگژو افزود : طبق اهدافی که برای این بازیها در فدراسیون تیراندازی تعریف کرده ایم قراراست در 6 رشته تیراندازی شرکت کنیم که در حال حاضر در 4 رشته به آمادگی کامل رسیده ایم .

حقیقت ادامه داد: به دلیل ضعف زیر ساخت ها ، تاکنون تیراندازی ما در بازیهای آسیای مدال آوری نداشت ولی بر اساس نتایجی که از مسابقات جام جهانی مونیخ بدست آمد و تدابیری که فدراسیون برای این دوره از بازیهای آسیایی اندیشیده در حال حاضر وضعیت فعلی ما خیلی بهتر از گذشته است بطوریکه ما در 5 رشته به سطح سومی آسیا رسیده ایم و رنکینگ های ما ارتقاء یافته است .

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در خاتمه  با توجه به موارد فوق خاطر نشان کرد: اگر در بازیهای آسیایی گوآنگژو تیراندازان ما در 8 رشته روی سکو بروند تعجب نمی کنیم .
 
۱۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.