شادی پریدردرگفتگو با سایت کمیته :المپیاد جهانی عیار ما را برای گوانگژو نشان می دهد

شادی پریدردرگفتگو با سایت کمیته :المپیاد جهانی عیار ما را برای گوانگژو نشان می دهد
در بازیهای آسیایی هم در بخش انفرادی شانس کسب مدال داریم و هم در بخش تیمی ولی این امر بستگی به عوامل مختلفی دارد.


شادی پریدر، استاد بزرگ شطرنج کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:حضور در اردوی یونان و آلمان تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی ما داشت تا بتوانیم با حداکثر آمادگی عازم مسابقات جهانی المپیاد شویم که قرار است از هفته آینده شروع شود.

وی ادامه داد:مسابقات المپیاد جهانی شطرنج در روسیه برگزار می شود تا بهترینهای جهان به مصاف هم بروند درواقع این رقابتها عیار ما را برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی نشان می دهد .

پریدر در خصوص مدال آوری شطرنج بازان کشورمان در بازیهای آسیایی می گوید:در بخش شطرنج سریع  بازیهای آسیایی ما شانس کسب مدال داریم ولی در بخش نیمه سریع با توجه به رقبای سر سخت چینی و هندی که قویترین تیمهای جهان هستند کسب مدال خیلی سخت است.

استاد بزرگ شطرنج کشورمان در خاتمه تصریح کرد:در حال حاضر تمرکزمان بر روی المپیاد جهانی است ولی بعد از بازگشت از این رقابتها تمام تمرکزمان  بر روی بازیهای آسیایی خواهد بود بخصوص که الان بچه ها از تجربیات لازم برای مسابقاه دادن در ان رقابتها برخورد دار هستند و کسب مدال در این دوره هم برای ما محتمل بوده اما باید در این مدت دو ماهه تا بازهای گوانگژو جدای از برگزاری مطلوب اردوها بچه ها را به یک آمادگی روحی با ایجاد انگیزه در بین آنها رساند.
۱۷ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.