در ادامه بازدیدهای سر زده دبیر کل از اردو تیمهای اعزامی به گوانگژو؛افشار زاده روز گذشته به اردوی تیم ملی وزنه برداری و کبدی رفت

در ادامه بازدیدهای سر زده دبیر کل از اردو تیمهای اعزامی به گوانگژو؛افشار زاده روز گذشته به اردوی تیم ملی وزنه برداری و کبدی رفت
در ادامه حضور سر زده بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیمهای ملی اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو، روز گذشته بهرام افشار زاده از اردوی دو تیم ملی دیگر بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بعد از بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوهای تیمهای کشتی ،کاراته، بوکس تیراندازی، دوچرخه سواری و... عصر روز گذشته بهرام افشار زاده با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدید کرد.

در این بازدیدکه حسین رضا زاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری نیز حضور داشت  کوروش باقری سرمربی تیم ملی برتمرینات ملی پوشان نظارات داشت که بهرام افشارزاده ضمن خسته نباشید به حاضرین در اردو اظهار داشت؛ تیم ملی وزنه بردری می تواند با تلاش و همتی که در بین مسئولین و کلادر فنی آن دیده می شود به روند موفقیت آمیز خود در آینده ادامه دهد و امیدورایم تا بار دیگر شاهد افتخار آفرینیهای شما عزیزان در مسابقات جهانی ،بازیهای المپیک . بازیهای آسیایی باشیم.

کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه نیز به ارائه گزارشی در خصوص چگونگی آمادگی بازیکنان خود پرداخته و اعلام داشت که وزنه برداران با توجه به اینکه هفته آینده باید به مسابقات جهانی ترکیه بروند در وضعیت خوبی قرار داشته و بعد از بازگشت به کشور تمرکز تمرینات ما بر روی بازیهای آسیایی گوانگژو خواهد بود.

بعد از اردوی تیم ملی وزنه برداری بهرام افشار زاده به محل تمرین تیم ملی کبدی در خوابگاه شماره دو آزادی رفت که مورد استقبال کادر فنی و اعضای تیم قرار گرفت.

در ابتدا سرمربی هندی تیم ملی کبدی به همراه کبیری سرپرست تیم به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت آمادگی بازیکنان خود پرداختند.

در ان بازدید سر زده دبیر کل کمیه ملی المپیک برای نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی آرزوی موفقیت کرد و اعلام داشت: شکی نیست تیم ملی کبدی کار سختی در گوانگژو دارد و موفقیت در مسابقات آسیایی برای کبدی حکم موفقیت در مسابقات جهانی را دارد چرا که بهترین های این رشته در قاره آسیای قرار دارند ولی عملکرد شما در گذشته نشان می دهد می توان با اطمینان خاطر بر روی مدال آوری این رشته در بازیهای آسیایی حساب کرد و برای مجموعه فدراسیون و مسئولین آن که تمام تلاششان را برای آمادگی تیم انجام می دهند خسته نباشید می گویم و امیدورام در آسیا از نام و اعتبار کشور عزیزمان دفاع کنید.

شایان ذکر: دبیر کل کمیته  به طور سر زده هر هفته از اردوی آماده سازی چند تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی بازدید میکند.
۱۶ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.