رضا زمانی نژاد :اگر داور خطا نمی کرد ، مدال می گرفتم

رضا زمانی نژاد :اگر داور خطا نمی کرد ، مدال می گرفتم
رضا زمانی نژاد ، ملی پوش کماندار کشورمان در حالی از کسب مدال در سومین دوره مسابقات جهانی تیرو کمان در شانگهای چین باز ماند که دلیل اصلی این ناکامی را خطای داور چینی در مقابل حریف نیوزیلندی اش دانست .

رضا زمانی نژاد در این خصوص به سایت کمیته ملی المپیک گفت : من برای کسب مدال در بازیهای انفرادی خودم را آماده کرده بودم اگراین بدشانسی  بوجود نمی آمد، آن را بدست می آوردم ، البته کسب مدال نقره در مسابقات میکس زنان و مردان این ناکامی را تاحدی جبران کرد.

وی با اشاره  به حضور کماندارانی در این دوره که در سه دوره قبل نتایج خوبی به دست آورده بودند و احتمال صعودشان به دور فینال می رفت ، سطح این دوره از مسابقات جهانی را بالاتر از دورهای پیشین دانست .

رضا زمانی نژاد که در رشته کامپوند در این مسابقات سیبل ها را نشانه گرفته بود با اشاره به  توانائیهای بالای کمانداران ما در این رشته  ، از موافقت کمیته بین المللی المپیک در اضافه شدن این رشته( کامپوند) در ردیف رشته های المپیکی بعد از المپیک لندن خبر داد و اظهار داشت که در این صورت ما حرف های بسیاری برای گفتن در این رشته خواهیم داشت .

زمانی نژاد در خاتمه  این مسابقات را تجربه خوبی برای کمانداران در رشته ریکرو دانست که در آماده سازی آنها برای بازیهای آسیای گوآنگژو تاثیر گذار بوده است.
۱۶ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.