ملی پوش کیواسپرت : مسابقات غرب آسیا ، ما را برای بازیهای آسیایی آماده می کند

تیم ملی کیو اسپرت در حالی اردوی خود را از چند ماه پیش برای بازیهای آسیایی گوآنگژو آغاز نموده که 28 همین ماه در مسابقات 6 جانبه غرب آسیا به میزبانی قطر شرکت می نماید.

سهیل واحدی  به سایت  کمیته ملی المپیک گفت : از دو ماه پیش به مربیگری کامران شهلا تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی آغاز کردیم و قرار است مربی انگلیسی تیم ملی – دیوید رو – در این روزها تیم را همراهی نماید تا با آمادگی کامل در بازیهای آسیایی مقابل حریفان قرار بگیریم .

وی در ادامه از حضور در مساببقات غرب اسیا که با حضور 6 کشور به میزبانی قطر برگزار می گردد خاطر نشان کرد: این مسابقات با توجه به سطح بالایی که دارد مسلما به عنوان یک بازی تدارکاتی خوب ، تیم را برای بازیهای آسیایی  در شرایط بهتری قرار خواهد داد.

واحدی در پاسخ به میزان اشنائیش از حریفان گفت: خوشبختانه با توجه به حضورهای متعدد در مسابقات جهانی ، شناخت خوبی از حریفان دارم و محمد مصطفی شهاب از دبی که چندین دوره قهرمان مسابقات جهانی بوده را مهمترین رقیبش در بازیهای آسیایی دانست .

وی در خاتمه اظهار داشت ، پیش بینی نتیجه مسابقات کار دشواریست ،به خصوص که در این رشته حفظ روحیه و اعتماد به نفس تاثیر بسزایی در نتیجه دارد ؛ ولی ما باتمریناتی که داشته ایم و در زمان با قی مانده ادامه خواهیم داد به گرفتن مدال در بازیها امیدوار هستیم .
۱۴ شهریور ۱۳۸۹ ۰۸:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.