مه لقا جام بزرگ در گفتگو با سایت کمیته: هدف ما مدال آوری در بازیهای آسیایی است

مه لقا جا بزرگ که اخیرا در مسابقات جام جهانی آلمان ،آرزوی 50 ساله تیراندازی ایران رابرآورده کرد، برای مدال آوری در بازیهای آسیایی زیر نظر لازلو مربی به تمرینات خود ادامه می دهد.


مه لقا جام بزرگ ، ملی پوش نوجوان کشورمان به سایت کمیته ملی المپیک گفت: پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی و یک دوره استراحت ، از هفته پیش همراه دیگر ملی پوشان این رشته در اردو حاضر شده ام .

وی  که در رشته تفنگ در بازیهای آسیایی گوانگژو در خط اتش قرار خواهد گرفت از توانائی مربی مجاریش در آماده شدن برای این بازیها یاد کرد و گفت : اگرچه میزان آمادگیم بسته به نظر مربی دارد ولی خودم از آن راضی هستم .

 جام بزرگ در پاسخ به مهمترین عامل موفقیتش در مسابقات جام جهانی گفت : مسلما در گرفتن یک نتیجه رضایت بخش یک عامل به تنهایی تاثیر گذار نیست ، مجموعه ای از عوامل دست به دست هم می دهند تا برای یک ورزشکار چنین افتخاری حاصل شود که برنامه ریزی خوب فدراسیون، اردوها و شرایط آن ، مسابقات تدارکاتی در کنار مربی توانمند از جمله عوامل کسب این موفقیت بودند.

مه لقا جام بزرگ در خاتمه با اشاره به  آمادگی خوبی که در مسابقات جام جهانی کسب نمود ، خاطر نشان کرد : نه تنها ، بلکه همه ملی پوشان تیراندازی برای کسب نتیجه در خور وارد گوآنگژو  می شویم .


۱۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.