جهت حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو؛آغاز اردوی تیم ملی هندبال از هفته آینده

هندبالیست های ملی پوش کشورمان پس از پشت سر نهادن پنجمین اردوی خود ، بعد از یک استراحت چندروزه هفته آینده اردوی ششم را از سر می گیرند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ملی پوشان هندبال کشورمان 3 روز پیش اردوی پنجم تیم را که 6 روز به طول انجامید پشت سر نهادند این اردو دو روز در تهران برگزار شد و بعد تیم یک مسافرت دو روزه به اصفهان کرده و 2 دیدار تدارکاتی با تیم فولاد مبارکه اصفهان داشت و پس از بازگشت دو روز پایانی نیز تیم ملی در تهران تمرین کرد .

گفتنی است بازی های جام باشگاه های آسیا درمهر ماه به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد بنابراین به دلیل عضویت تعدادی از بازیکنان تیم ملی در باشگاه های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان اردوی ششم که هفته آینده برگزار خواهد شد بدون حضور تعدادی از ملی پوشان برگزار خواهد شد البته سرمربی اسلونی تبار تیم ، آقای ماچک برای این اردو از تعدادی از اعضای تیم ملی جوانان دعوت کرد تا آمادگی آن ها نیز به بوته آزمایش گذاشته شود.

قابل ذکر است در ادامه این اردوها تا قبل از بازی های گوانگژو 2 تورنمنت برون مرزی نیز برای تیم ملی هندبال در نظر گرفته شده است که هنوز زمان و مکان اردوها مشخص نیست.
۱۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.