تجلیل عضو فراکسیون مدیریت شهری از حضور موثر ایران در المپیک نوجوانان:ایران حضور موثری در المپیک نوجوانان داشت/ این که نوجوانی مدال طلا را فدای روحیه دفاع از مظلوم می کند، کار بزرگی است/ اصرار بانوان ورزشکار بر حفظ حجاب اسلامی نتیجه داد

تجلیل عضو فراکسیون مدیریت شهری از حضور موثر ایران در المپیک نوجوانان:ایران حضور موثری در المپیک نوجوانان داشت/ این که نوجوانی مدال طلا را فدای روحیه دفاع از مظلوم می کند، کار بزرگی است/ اصرار بانوان و
عضو فراکسیون ورزش و نماینده دماوند در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از حضور موثر کاروان ورزشی نوجوانان المپیکی ایران در اولین دوره مسابقات المپیک این رده، از ورزشکاران و مسئولان کمیته المپیک به دلیل این حضور موثر همراه با رعایت موازین و اصول اخلاقی و اسلامی قدردانی و تشکر کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ شاهرخ رامین با  بیان این که زمینه بهبود شرایط ورزش کشور در رده های متعدد وجود دارد، گفت: در عین حال همینکه شاهدیم ورزشکاران ما در میادین جهانی هم اصول خلاقی و اسلامی را رعایت می کنند و روحیه دفاع از مظلوم را به نمایش می گذارند، جای بسی خوشحالی است و ما به این فرزندان خود افتخار می کنیم.

رامین در واقع به تکواندکار کشورمان  که برای دفاع از فلسطین و لبنان حاضر به رویارویی با حریف اسراییلی نشد و  نیز تیم ملی فوتبال بانوان – که با پوشش اسلامی و حجاب بسیار خوب در این مسابقات شرکت کردند اشاره کرد و در همین حال گفت: ما ورزش نمی کنیم که صرفا ورزش کرده باشیم. برای ما اصول و ارزشهای انسانی د اسلامی در ورزش حرف اول را می زند و همین اصول هستند که پیامهای ورزش را مادگار می کند.

وی ادامه داد: این که نوجوانی مدال طلا را فدای روحیه دفاع از مظلوم می کند، کار بزرگی است و بی اجر نخواهد بود. این در حالی است که همه می دانیم اگر این ورزشکار با حریف اسراییلی مبارزه می کرد و اورا شکست می داد – که قطعا هم اینطور می شد- ما تا رده پانزدم جدول هم می توانستیم بالا بیاییم.

وی با بیان این که همین روحیات است که ورزشکاران ما را ماندگار می کند به حجاب اسلامی بانوان فوتبالیست هم اشاره کرد و گفت: پایبندی بانوان ورزشکار به موازین اسلامی- با همه مخالفت هایی که در جریان برگزاری مسابقه بود- هم کاری بود که جای ستایش دارد و باید از آنها هم قدردانی کنیم. اصرار این عزیزان بر حفظ حجاب نتیجه داد و این کار مقدسی است.

وی در پایان گفت: ما اگر روی مواضع و اصول خود محکم باشیم، دیگران هم مجبورند آرا و نظرات بحق ما را بشنوند. لذا حضور موثر نوجوانان ایرانی و فتح قله های اخلاق و دین مداری باید سرمشق همه ما باشد و من به سهم خودم هم از ورزشکاران و هم از مسئولان کمیته ملی المپیک برای زحماتی کشیدند تشکر می کنم.
۱۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.