کاپیتان تیم ملی والیبال در گفتگو با سایت کمیته:برخلاف همیشه برای حضور در بازیهای آسیایی مشکل مسابقات تدارکاتی نداریم

کاپیتان تیم ملی والیبال در گفتگو با سایت کمیته:برخلاف همیشه برای حضور در بازیهای آسیایی  مشکل مسابقات تدارکاتی نداریم
کاپیتان تیم ملی والیبال ، میزبانی مسابقات کاپ مردان آسیا ، مسابقات چهارجانبه اتریش و مسابقات جهانی والیبال را رویدادهایی دانست که بیش از گذشته فقدان بازیهای تدارکاتی قبل با زیهای آسیایی راجبران نموده است .

علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی والیبال در گفتکو با سایت کمیته ملی  ضمن اعلام این مطلب تصریح کرد : 10روز است که اردوی  جدید تیم ملی در فدراسیون والیبال برگزار شده و ما بر اساس برنامه مربی بدنساز ، تحت تمرینات سخت بدنسازی قرر داریم تا از لحاظ آمادگی جسمانی  تا مسابقات چهارجانبه اتریش  در حد ایده آل قرار بگیریم و پس از آن با تجاربی که از این مسابقات و مسابقات جهانی کسب نمودیم راهی بازیهای آسیایی گوآنگژو شویم .

وی در ادامه از پیشرفت برنامه ها مطابق با زمانبندی انجام شده خاطر نشان کرد: تمرینات ، اردو ها و سایر برنامه های تیم همگی منطبق با برنامه پیش رفته و با توجه به میانگین خوب سنی اعضای تیم ملی ، خوشبختانه آسیب دیدگی و مشکل فیزیکی خاصی در بین ملی پوشان وجود ندارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال قهرمانی ایران در مسابقات کاپ مردان آسیا را موفقیت بزرگی برای تیم ملی ایران دانست و افزود : اگرچه میزبانی ایران و حضور تماشاچیان در تقویت روحیه بازیکنان تاثیر بسزایی داشت ولی نمی توان حضور شایسته  تیم ملی در مقابل تیم قدری چون چین را کار کوچکی قلمداد کرد.

وی اظهار داشت : این قهرمانی ما را به توانائیهایمان برای کسب همین عنوان در بازیهای آسیایی امیدوار کرد .
۱۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.