ابراهیمی: گوانگژو راه ورود به پارالمپیک لندن است

دبیر کل کمیته پاراالمپیک ایران از حضور 173 ورزشکار کشورمان در بازی های پاراآسیایی گوانگژو خبر دادو گفت: در جلسه ای که با اعضای کمیته ملی پاراالمپیک برگزار شد حضور 173 ورزشکار در رقابت های گوانگژو به تصویب رسید.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛غلامرضا ابراهیمی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش ایران اظهار داشت: اولین دوره رقابت های پاراآسیایی گوانگژو 21 لغایت 28 آذرماه برگزار خواهد شد که کاروان ایران در این مسابقات شامل 15 رشته ورزشی در بخش آقایان و 8 رشته ورزشی در بخش بانوان خواهد بود.

وی با اشاره به رشته های اعزامی به اولین دوره مسابقات پاراآسیایی تصریح کرد: رشته های اعزامی به مسابقات آسیایی در بخش مردان متشکل از دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، بوچیا، تیر و کمان، وزنه برداری، والیبال نشسته، گلبال، فوتبال 7 نفره، جودو، قایقرانی، دوچرخه سواری و فوتبال 5 نفره است.

دبیرکل کمیته پاراالمپیک در ادامه افزود: در بخش زنان شاهد حضور 8 رشته ورزشی در حوزه دو ومیدانی، تنیس روی میز، تیراندازی، بوچیا، تیر و کمان، تنیس با ویلچر و والیبال نشسته خواهیم بود که در کل نمایندگان ما متشکل از 173 ورزشکاران در گوانگژو هستند.

وی از احتمال خط خوردن برخی از رشته های ورزشی پیش از اعزام به بازیهای پاراآسیایی گوانگژو خبر داد و اذعان داشت: هم اکنون ستادی با نام کمیته تخصصی بازی های پاراآسیایی در کمیته ملی پاراالمپیک مستقر شده است تا عملکرد رشته های فوق را در نظر گرفته و رشته هایی که شانس کمتری در این بازی ها دارند را از گروه اعزامی حذف کند.

ابراهیمی ملاک اعزام تیم های به بازی های پاراآسیایی گوانگژو را کسب مدال عنوان کرد و ادامه داد: دوست داریم در نخستین دوره این رقابت ها آبرومند ظاهر شویم به همین خاطر با تشکیل کمیته تخصصی در صدد رسیدن به این مهم هستیم به همین خاطر روسا و انجمن هایی که تیم هایشان جز نفرات اعزامی هستند تا تاریخ 7 مهرماه با ارائه گزارش عملکرد خود باید کمیته تخصصی را مجاب کنند که توانایی حضور در بازی های آسیایی را دارند.

وی پیش بینی در خصوص این مسابقات را غیرممکن دانست و تصریح کرد: این نخستین دوره باری های آسیایی است به همین خاطر نمیتوان پیش بینی صحیحی از این بازی ها داشته باشیم با این حال در قسمت تیمی امید زیادی به کسب مدال خواهیم داشت ضمن اینکه این مسابقات عرصه ای برای کسب سهمیه در رقابت های پاراالمپیک لندن است که به خودی خود موجب بالا رفتن انگیزه ملی پوشان برای کسب مدال خواهد شد.


 


۹ شهریور ۱۳۸۹ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.