مهروز ساعی : 10 تیم برتر دنیا در مسابقات جام جهانی آذربایجان حضور دارند

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی دوحه قطر گفت: تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا در مسابقات جام جهانی آذربایجان بهترین نتیجه را به دست آورم.

مهروز ساعی تکواندوکار اعزامی به مسابقات جام جهانی آذربایجان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت: برای حضور در این مسابقات اردوی آماده سازی خوب و تمرینات منسجمی را  زیر نظر مربیان پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

وی افزود:مسابقات جام جهانی آذربایجان با حضور 10 تیم برتر دنیا از جمله کره جنوبی، چین تایپه،فیلیپین،اسپانیا و ... برگزار خواهد شد اما ما نیز تمامی تلاش خود را به کار بسته و با تیمی قوی در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

مهروز ساعی تصریح کرد: برای شرکت در مسابقات جام جهانی آذربایجان صبح روز دوشنبه 17 خرداد عازم این مسابقات خواهیم شد و  پس از بازگشت در اردو خواهیم بود و با یک برنامه تمرینی  مناسب خود را برای شرکت در بازی ها ی آسیایی ورزش های رزمی آماده خواهیم کرد.

  گفتنی است؛ مسابقات جام جهانی آذربایجان اواخر خرداد ماه در 5 وزن  و بصورت تیمی برگزار و بدین ترتیب  10 نماینده بانوان از کشورمان برای نخستین بار به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

 

۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.