مسابقات جهانی بسکتبال-ترکیه؛پیروزی ارزشمد آسمانخراشهای ایران برابر تونس

مسابقات جهانی بسکتبال-ترکیه؛پیروزی ارزشمد آسمانخراشهای ایران برابر تونس
در ادامه رقابتهای بسکتبال جهانی تیم ملی ایران توانست با نتیجه 71 بر 58 برابر تونس به برتری رسیده و به نخستین پیروزی خود را در این رقابها دست یابد.


به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم ملی ایران شب  گذشته  در سومین دیدار خود در گروه B جام جهانی بسکتبال در ورزشگاه عبدی ایپک چی استانبول به مصاف تونس رفت و در پایان توانست با نتیجه ارزشمند 71 بر 58 حریف آفریقایی خود را شکست دهد.

شاگردان ماتیچ بعد از دو باخت برابر برزیل و کرواسی ، در این دیدار به دنبال کسب پیروزی برابر نماینده آفریقا بودند و در کوارتر اول با یک بازی منطقی و پرفشار توانستند با اختلاف 12 امتیاز به برتری دست یابند. اما در کوارتر دوم این نماینده آفریقا بود که برای جبران نتیجه پا به میدان گذاشته و توانست در پایان 10 دقیقه دوم (12-10) ایران را شکست دهد و نیمه اول با نتیجه (33-23) به سود ایران به پایان رسید.

در کوارتر سوم بار دیگر آسمان خراش های ایران با حملات خود (22-13) به برتری دست یافتند و اختلاف خود را به 19 امتیاز افزایش دادند و در حالی که تونسی ها در کوارتر چهارم با نتیجه (22-16) به برتری دست یافتند، اما نتوانستند اختلاف را جبران کنند و با نتیجه (71-58) شکست را پذیرفتند و تیم ایران توانست در اولین حضور خود در جام جهانی نخستین پیروزی جهانی را کسب کند.

بسکتبالیست های ایران امروز استراحت داشته و فردا به مصاف آمریکا خواهند رفت تا پنجشنبه هم به مصاف  اسلوونی بروند.

۹ شهریور ۱۳۸۹ ۰۷:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.