دکترسعیدلو: تیم ملی بسکتبال می تواند در گوانگژو قهرمان آسیا شود

دکترسعیدلو: تیم ملی بسکتبال می تواند در گوانگژو قهرمان آسیا شود
معاون رییس جمهور و رییس سازنان تربیت بدنی ،در پایان بازی دوم تیم ملی بسکتبال ایران مقابل کرواسی در رقابت‌های جهانی استانبول گفت: تیم ما نشان داد که پا به سطح بالای بسکتبال دنیا گذاشته و توانایی کسب عنوان قهرمانی را در بازی‌های آسیایی دارد.



به گزارش روبط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دکتر سعیدلو که دیدار ایران و کرواسی را از نزدیک تماشا می کرد اظهار کرد: در پایان بازی ببینید که هنوز تماشاگران در حال تشویق تیم ما هستند. آن‌ها بهترین کسانی هستند که می‌توانند در مورد تیم ما قضاوت کنند. به نظر من هم بازیکنان تیم ما خوب بازی کردند. ما باید توجه داشته باشیم که این نخستین بار است که تیم ما پا به رقابت‌های جهانی گذارده است. تا همین حد هم برای ما خوب است اما به نظر من آن‌ها می‌توانند با تمرکز روحی و روانی، نتایج بهتری را هم کسب کنند. من در رقابت‌های مختلف عملکرد بهتری از آن‌ها دیده بودم. پرتاب‌های سه امتیازی آن‌ها بیشتر به سبد می‌نشست اما گویا در این رقابت‌ها آن طور که باید مسلط نیستند ولی در مجموع خوب و آبرومندانه بازی می‌کنند. اگر تسلط روانی آن‌ها بیشتر و بهتر شود، نتیجه هم بهتر خواهد شد.

رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به دو مصدوم تیم ایران اظهار کرد: ما باید توجه داشته باشیم که دو بازیکن خوب و اصلی تیم ایران نیز هم‌اکنون مصدوم هستند. البته به عقیده من این مساله در این رقابت‌ها چندان هم بد نیست چون فرصتی ایجاد شده که جوان‌ترها بتوانند خودشان را نشان دهند. شما امروز دیدید که بازیکنی همچون ارسلان کاظمی چگونه خودش را خوب نشان داد و همه نگاه‌ها را جلب کرد.

سعیدلو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم بسکتبال ایران را در حد کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی دیدید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بله همین طور بوده است. بسکتبال ما نشان داده که قدم به عرصه‌های بالای بین‌المللی گذارده است و در بازی‌های آسیایی نیز باید نشان دهد که توانایی کسب عنوان قهرمانی را دارد.
۸ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.