فتح اله‌زاده: از حضور در لیگ ورزش تیراندازی خرسند هستیم

رییس فدراسیون تیراندازی ایران در مراسمی کاپ قهرمانی نخستین دوره مسابقات لیگ اهداف پروازی کشور را به سرپرست باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال اهداء کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، علی فتح‌اله‌زاده سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران در این مراسم با تمجید از توسعه تیراندازی ایران در دو سال گذشته اظهار داشت: مسئولان استقلال از حضور تیم خود در ورزش تیراندازی خرسند هستند.

وی افزود: قطعاً ارتباط باشگاه استقلال با فدراسیون و ورزش تیراندازی گسترش خواهد یافت و مدیران باشگاه استقلال آمادگی کامل دارند که در تمامی زمینه‌ها به یاری ورزش تیراندازی ایران بیایند.

فتح‌اله‌زاده چشم‌انداز تیراندازی ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بدون شک تیراندازی ایران شاهد پیشرفت‌های فراوانی در آینده نه چندان دور خواهد بود چرا که مدیران توانمندی در رأس این فدراسیون کار می‌کنند.

سیدمهدی هاشمی نیز با تبریک قهرمانی تیم استقلال ایران در لیگ اهداف پروازی ایران ابراز امیدواری کرد به‌زودی شاهد حضور تیم‌های مختلف باشگاه استقلال در سایر رشته‌های تیراندازی باشیم که لیگ آنها در ایران تشکیل شده است.

وی افزود:‌ قطعاً حضور تیمی همچون استقلال با توجه به پشتوانه مردمی آن می‌تواند به رونق روز افزون لیگ‌های تیراندازی کشور کمک کند.

هاشمی در ادامه با اشاره به پیشنهاد ایران به کنفدراسیون تیراندازی آسیا برای راه‌اندازی لیگ تیراندای در قاره کهن اظهار داشت: مسئولان باشگاه استقلال در صورت داشتن تیمی در قاره آسیا می‌توانند بیش از پیش حضور فعال این باشگاه در ورزش کشور را به نمایش بگذارند.

وی افزود: امکان حضور بانوان محجبه کشورمان در تمامی رشته‌های ورزشی تیراندازی ممکن است و باشگاه استقلال می‌تواند از این مزایا به خوبی بهره ببرد.

گفتنی است، نخستین دوره لیگ اهداف پروازی ایران سال گذشته با حضور هفت تیم برگزار شد و قهرمانی تیم استقلال تهران دو هفته مانده به پایان این لیگ‌، مسجل شد.


۸ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.