مربی تیم ملی بوکس:بعداز مسابقات کشوری اعزامی های گوانگژو را معرفی می کنیم

مربی تیم ملی بوکس:بعداز مسابقات کشوری اعزامی های گوانگژو را معرفی می کنیم
بغیر از کرمی و مظاهری باید بقیه ملی پوشان در رقابتهای کشوری شرکت کنند تا بعد از اتمام این مسابقات، ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی را معرفی کنیم.


اکبر احدی ،مربی تیم ملی بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:مسابقات بین المللی گروزنی تاثیر بسزایی در افزایش سطح آمادگی بچه ها داشت بطوریکه که ما را به موفقیت در بازیهای آسیایی خوشبین کرد ولی این واقعیت را باید بپذیریم که هر دوره نسبت به دوره قبل آن مدال آوری سخت تر می شود.

وی ادامه داد:مسابقات بوکس بازیهای آسیایی در 10 وزن برگزار  می شود ولی هر کشور می تواند تنها در  9 وزن بازیکن عازم این رقابتها کند و تمام تلاش ما اینست که در تمامی اوزان مشتزن بفرستیم البته در برخی اوزان که نفر دومی به آن صورت نداریم تا حدودی تکلیف نفرات اعزامی مشخص شده ولی در برخی اوزان نه درواقع نفرت اعزامی به بازیهای آسیایی را بعد از مسابقات قهرمانی کشوری معرفی می کنیم.

اکبر احدی در پاسخ به این سئوال که آیا سفر به برخی ایالتهای روسیه از نظر فنی به درد تیم ملی می خورد یا نه اظهار داشت:ببینید همین ایالت گروزنی چند قهرمان جهان در خود داشت از طرفی این یک واقعیت است که مشتزنان درجه 2 و 3 روسیه از نظر فنی باز هم چیز های زیادی برای یاد دادن به بچه های ما دارند  و نباید آنها را دستکم گرفت و یا این سفرها را بی تاثیر قلمداد کرد.

مربی تیم ملی بوکس در خاتمه اظهار داشت:پیش از اعزام تیم ملی بوکس به گوانگژو مشتزنان روسیه به ایران آمده تا در یک اردوی دو هفته ای تمرین مشترک داشته باشیم سپس تیم با آمادگی کامل عازم گوانگژو خواهد شد تا بچه ها با حداکثر توان بر روی رینگ بروند.
۸ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.