در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته ملی المپیک؛آشان کومار از مدال آوری قطعی کبدی در بازیهای آسیایی می گوید

در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته ملی المپیک؛آشان کومار از مدال آوری قطعی کبدی در بازیهای آسیایی می گوید
تیم ملی کبدی در حالی تمرینات خود به سرمربیگری آشان کومارهندی ادامه می دهد که امیدواری بسیاری برای کسب مدال در بازیهای آسیایی گوآنگژو دارد.


سرمربی تیم ملی کبدی در این باره به سایت کمیته ملی المپیک گفت :اگرچه تیم کبدی ایران که سرمربیگری آن را عهده دار شده ام تیم نوپایی است ولی  در این مدت پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است .

وی ادامه داد: بنا به اهمیت حضور کبدی کاران ما در مسابقات برون مرزی جهت آماده شدن برای مسابقات رسمی تر ، دیدارهای دوستانه ای با تیم های کبدی هندوستان و پاکستان خواهیم داشت که این مسابقات در کنار اردهایی که تیم از مدت ها پیش در آن شرکت داشته ، آمادگی بسیار بالایی برای حضور در بازیهای آسیایی گوآنگژوبه همراه خواهد داشت .

کومار در پاسخ به پیش بینی اش در خصوص  تیم ملی کبدی ایران در  بازیهای آسیایی گوآنگژو خاطر نشان کرد : پیشرفت قابل ملاحظه تیم کبدی  به من جرات داد تا با اطمینان از مدال آوری این تیم در بازیهای آسیای گوآنگژو سخن بگویم .

وی  در ادامه هند را مهمترین رقیب تیم ملی کبدی ایران دانست و اظهار داشت: با پتانسیلی که کبدی کاران ایرانی دارند می توانند در آینده جای تیم  اول این رشته بنشینند.
۸ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.