مسابقات بین المللی موتور کراس ایران از شهریور ماه به مهرماه موکول شد

مسابقات موتور کراس به میزبانی ایران به دنبال پشنهاد فدراسیون آسیایی اتومبیلرانی و موتورسواری که قرار بود 20 شهریور ماه برگزار گردد ، به تعویق افتاد.

حسین شهریاری در این خصوص به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  به در خواست کنفدراسیون آسیا مبنی بر تغییر تاریخ مسابقات  به جهت تداخل تاریخ برگزاری مسابقات موتور کراس تهران با چند رویداد ورزشی دیگر، این مسابقات 15 مهر برگزار می گردد.

شهریاری در ادامه از اعلام آمادگی 6 کشور برای حضور در این مسابقات یاد کرد و افزود: پیش بینی ما برای میزبانی 9 کشور می باشد و به دنبال تغیییر تاریخ برگزاری ، مهلت ثبت نام را تا پایان شهریور ماه تمدید نمودیم .

نائب رئیس فدراسیون اتومبیل رانی و موتور سواری از حضور رئیس کنفدراسیون آسیایی این رشته در کنار رئیس کمیسیون جهانی  موتورکراس  و به احتمال قوی رئیس فدراسیون جهانی در این رویداد خبر داد و گفت : حضور این اشخاص در این دوره از مسابقات در پی میزبانی موفق همین مسابقات در سال 2008 محقق گردید .

شهریاری  در ادامه از فعالیت های شبانه روزی برای آماده سازی پیست موتورسواری یاد کرد و افزود از جهت میزبانی مسابقات  با تجربه ای که در برگزاری موفق دوره قبل داشتیم ، نگرانی نداریم .
۸ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.