جهت حضور در مسابقات جهانی؛کمانداران صبح امروز وارد شانگهای چین شدند

تیم ملی کشورمان در قالب تیم ریکرو و کامپوند و در دو بخش بانوان و آقایان بامداد امروز یکشنبه وارد شهر شانگهای چین محل برگزاری مسابقات جهانی شدند.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تا صبح امروز و به گفته مسئولین برگزاری 20 کشور در این مسابقات حضور یافتند که از جمله کشورهای مدعی در این دوره کشورهای آمریکا ، فرانسه و انگلیس می باشند.

دقیقا 24 ساعت طول کشید تا ملی پوشان به هتل محل اقامت خود  که هتل 5 ستاره ای ست برسند. بعد از ظهر امروز به وقت محلی اولین تمرین ملی پوشان کشورمان برگزار شد و فردا دوشنبه نیز کمانداران به تمرین خواهند پرداخت و مسابقات رسما از صبح روز سه شنبه آغاز می شود.

تیم ریکرو مردان و زنان کشورمان  پس از اردوی یک ماه به کشور چین وارد شدند و تیم کامپوند نیز پس از برگزاری 15 روز اردو در جزیره کیش آماده حضور در این مسابقات می باشند.

به گفته رضا زمانی نژاد مربی تیم ملی کامپوند کشورمان اردوی برگزار شده در حد مطلوبی بوده و امیدواری بسیاری دارم که در این مسابقات نیز نتایج مطلوبی کشورمان بدست آورد.

تیم های استرالیا، اوکراین، کانادا، ژاپن، نیوزلند، فلاند، سویس، آفریقا جنوبی، آلمان، شیلی، هلند، چین، ایران، لوگزانبورگ، مکزیک، آمریکا، دانمارک، کره، انگلیس و فرانسه تیم های حضور یافته در این دوره از مسابقات هستند.
۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.