جهت آمادگی بیشتر برای حضور بازیهای آسیایی گوآنگژو؛ اردوی تیم ملی تیراندازی در چین

تیم ملی تیراندازی در ماده تفنگ ، پس از دو هفته استراحت ، دیروز تمرینات خود را جهت آمادگی برای بازیهای آسیایی گوآنگژو از سر گرفت .


حیدر علی نعمتی ، رئیس سازمان تیمهای ملی در این خصوص به سایت کمیته ملی المپیک گفت : تیم ملی تیراندازی در ماده تفنگ متشکل از 10 خانم و 7 آقا دیروز اردوی خود را در تهران آغاز نمودند .

وی در ادامه از برپایی اردوی تیم ملی در ماده تپانچه برای هفته آتی یاد کرد و افزود : در این ماده نیز 10 تیرانداز خانم و 6 تیرانداز آقا جهت آمادگی برای حضور در بازیهای آسیایی گو آنگژو تمرینات خود را به سرمربیگری بوویچ اکراینی  به  صورت جدی دنبال می نمایند.

نعمتی در پاسخ به تصمصم فدراسیون برای برگزاری اردوی برون مرزی گفت :  در نظر داریم 2 هفته پیش از بازیهای آسیایی در یکی از کشورهای آسیای جنوب شرقی  و با احتمال قوی در خود چین اردو داشته باشیم ، ولی تا پیش از آن تیم به تمرینات خود در داخل ادامه می دهد .

رئیس سازمان تیمهای ملی در ادامه به حضور تیراندازان ملی پوش در  مسابقات جهانی دانشجویان در لهستان اشاره کرد و افزود: تنها مسابقه بین المللی که در حال حاضر در دستور کار فدراسیون برای آمادگی تیم جهت حضور در بازیهای آسیایی می باشد ، همین رویداد است  که اگثر تیراندازان ملی پوش ما در آن حاضر خواهند شد.

نعمتی در خاتمه افزود : در صورت برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ  به میزبانی ایران مهرماه سالجاری ،  حضور تیراندازان ما در این مسابقاه نیز آمادگی خوبی برای آنها به دنبال خواهد داشت .
۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.