در رقابتهای کامبت گیمز هنرهای رزمی در چین ؛ووشو کاران با چهار مدال به کار خود پایان دادند

تیم ملی 4 نفره ووشوی ایران با یک مدال طلا ،2 نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اولین دوره رقابتهای ووشو بازیهای ورزشهای مبارزه ای موسوم به  کامبت گیمز امروز یکشنبه 7 شهریوردر شهر پکن پایتخت چین به پایان رسید که تیم ملی ووشوی 4 نفره ایران با کسب یک مدال طلا،2 نقره و یک برنز به کار خود پایان داد تا یک نتیجه قابل قبول را بدست آورد.

امروز در وزن 85- کیلوگرم بخش ساندا حمیدرضا قلی پور آخرین شرکت کننده کشورمان و دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی 2009 تورنتو کانادا و مدال طلای رقابتهای جهانی سال 2007 چین که روز گذشته در 2 راند متوالی نماینده سوییس را مغلوب کرده  و به فینال راه یافته بود در دیدار نهایی با حساب 2 بر صفر مغلوب نماینده قدرتمند چین شد و مدال نقره را تصاحب کرد.

قلی پور در راند دوم این مسابقه نفس گیر در حالیکه 7 امتیاز از حریف چینی خود پیش بود به دلیل خارج شدن از سکو برای بار دوم بازنده اعلام شد.
این حریف چینی روز گذشته هم موفق شده بود مسلم سالیکوف قهرمان مطلق و پرآوازه جهان از روسیه را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کند تا حریف قلی پور در دیدار فینال شود.

روز گذشته در رقابتهای تالو فرشاد عربی در  مجموع 2 فرم نان چوان و نن گون با کسب امتیاز 59/19 اولین مدال طلای کاروان ایران در المپیک هنرهای رزمی را برگردن آویخت.
نماینده هنگ کنگ با امتیاز 51/19 نقره گرفت و نماینده مالزی با  مجموع امتیاز 49/19 به مدال برنز رسید.
اما احسان پیغمبری دیگر تالو کشورمان  هم در مجموع 2 فرم دائو شو و گون شو با کسب مجموع امتیاز 40/19 به مدال نقره دست یافت.

شرکت کننده چین با مجموع امتیاز 70/19 طلا گرفت و نماینده روسیه به مجموع امتیاز 34/19 صاحب گردن آویز برنز شد.
اما دیروز در رقابتهای ساندا و در وزن 70- کیلوگرم سجاد عباسی دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی 2009 تورنتو کانادا با  حساب 2 بر یک مغلوب حریف قدرتمند و نام آشنای  اهل ماکائو که نایب قهرمان جهان در سال 2009 کانادا و قهرمان جهان در سال 2007 چین است شد و به مدال برنز رسید.

بدین ترتیب پرونده تیم ملی ووشوی 4 نفره ایران در اولین دوره بازیهای ورزشهای مبارزه ای با کسب یک مدال طلا ،2  نقره و یک برنز بسته شد و قطعا این 4 مدال ووشو نقش بسزایی در جایگاه کاروان رزمی ایران در رنکینگ مدالهای المپیک هنرهای رزمی خواهد داشت .
 

۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.