در فاصله 76 روزه تا بازیهای آسیایی گوانگجو؛افشارزاده از اردوی تیمهای ملی کشتی ، دوچرخه سواری و تیراندازی بازدید کرد

در فاصله 76 روزه تا بازیهای آسیایی گوانگجو؛افشارزاده از اردوی تیمهای ملی کشتی ، دوچرخه سواری و تیراندازی بازدید کرد
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در آستانه اعزام به بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو از اردوی تیمهای ملی کشتی آزاد، فرنگی، دوچرخه سواری و تیراندازی بازدید بعمل آورد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هر چه به زمان برپایی بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو نزدیک و نزدیکتر می شویم دغدغه و حساسیت مسئولین سازمان ورزش و کمیته ملی المپیک در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن اردوهای آماده سازی تیم های ملی کشورمان نیز بیشتر می شود تا طی آن اعضای کاروان اعزامی کشورمان به این دوره از بازیها با آمادگی کامل روحی و روانی در گوانگژو حضور یابند.

این دوره از بازیها از 21 آبان ماه تا 6 آذر سالجاری در 42 رشته ورزشی برگزار خواهد شد که کاروان ورزشی کشورمان نیز با حدود 300 ورزشکار در این دوره از بازیها حضور می یابد. کنترل برنامه اردوهای آماده سازی این تعداد ورزشکار و تامین بودجه و رفع مشکلات درون اردویی، تغذیه مناسب، زمینه حضور در تورنمت ها و برپایی دیدارهای تدارکاتی و معاینه و درمان پزشکی نمایندگان کشورمان هم اکنون در اولویت کاری مسئولین کمیته و سازمان قرار گرفته که در بازدید از اردوها و نشست با مسئولین و کادر فنی تیمها مطرح و هماهنگ می گردد.

در همین رابطه بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در راستای بازدیدهای دوره ای خود، از اردوی تیمهای ملی کشتی آ‍زد و فرنگی که طی روزهای آینده راهی مسابقات جهانی مسکو خواهند شد بازدید کرد.

وی در این دیدار ضمن تماشای تمرینات اردونشینان کشتی با مربیان و مسئولین اردو در خصوص وضعیت آمادگی ملی پوشان و برنامه ریزی های صورت گرفته برای آماده سازی مجدد ملی پوشانی که می بایست بعد از جهانی در گوانگژو نیز حضور یابند بحث و گفتگو کرد.

وی در ادامه حضور خود در مجموعه ورزشی آزادی تهران از اردوی تیمهای ملی دوچرخه سواری و تیراندازی نیز بازدید کرد و با مربیان و ورزشکاران این رشته ها نیز  دیدار و گفتگو کرد.
دبیر کل کمیته در دیدار با اردو نشینان تیم ملی تیراندازی ضمن بحث و تبادل نظر با کادر فنی تیم ملی در خصوص وضعیت آماده سازی اردونشینان اظهار داشت:خوشبختانه مکان ویژه فدراسیون تیراندازی بسیار مدرن و پیشرفته بوده و جا دارد با توجه به زحماتی که آقای مهندس هاشمی برای رشد و توسعه این ورزش می کشند.


۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.