مسابقات جام جهانی بسکتبال -ترکیه ؛دیدار دکتر سعیدلو با رییس فدراسیون جهانی بسکتبال

مسابقات جام جهانی بسکتبال -ترکیه ؛دیدار دکتر سعیدلو با رییس فدراسیون جهانی بسکتبال
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی ظهر دیروز با "مارک استون" رییس فدراسیون جهانی بسکتبال در استانبول ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزرش ایران در این دیدار دکتر سعیدلو با قدردانی از تلاش رییس فدراسیون جهانی بسکتبال در راه توسعه همه جانبه این رشته ورزشی در سراسر جهان گفت: بسکتبال از جمله رشته های ورزشی جذاب و زیبا است که خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران علاقمندان و مشتاقان بیشماری دارد ضمن اینکه کشور ما به لحاظ استعداد هم جزو کشورهای کم نظیر در دنیاست و به همین جهت ما با یک برنامه ریزی خوب توانستیم به مقام قهرمانی آسیا برسیم.

رییس سازمان تربیت بدنی با تاکید بر اینکه ما به قهرمانی در آسیا بسنده نمی کنیم گفت:باید تلاش کنیم ضمن حفظ موقعیت فعلی در آسیا، در سطح جهان نیز حرفهایی برای گفتن داشته باشیم که در این راه فدراسیون جهانی می تواند با اعزام مدرس و تشکیل کلاس های متعدد آموزشی ما را در این راه همراهی کند چرا که توسعه ورزش بسکتبال در آسیا به توسعه ورزش در همه دنیا منجر می شود.

"مارک استون" رییس فدراسیون جهانی بسکتبال با استقبال از صحبت های معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران گفت: فدراسیون جهانی از جهش خیره کننده بسکتبال در قاره آسیا بسیار خوشحال است و ما هیجان بسکتبالیست های شما را در مسابقات قهرمانی آسیا به دقت زیر نظر داشتیم و از اینکه آسیا چنین بسکتبالیست های با قابلیت بالایی دارد شگفت زده شدیم.

وی گفت:ما به رونق بسکتبال در ایران کمک می کنیم و از برنامه های شما در این راه حمایت خواهیم کرد.

مهندس مهردادسراجی مشاور دکتر سعیدلو و مدیرکل حوزه ریاستی سازمان تربیت بدنی دراین سفر رییس سازمان تربیت بدنی را همراهی می کند.


۷ شهریور ۱۳۸۹ ۰۷:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.