در نخستین دوره مسابقات جهانی کامبت گیم-چین؛فرشاد عربی طلا گرفت پیغمبری نقره

تالوکاران تیم ملی ووشو دو مدال مدال طلا و نقره را برای کاروان ورزشی ایران در اولین دوره کامبت گیم هنرهای رزمی به دست آورد.



به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه رقابتهای ووشو اولین دوره کامبت گیم هنرهای رزمی، فرشاد عربی در بخش تالو و در مجموع دو فرم "نن گوئن" و "نان چوان" موفق به کسب بیشترین امتیاز و مدال شد.

فرشاد عربی ابتدا  در اجرای فرم "نن گوئن" موفق به کسب امتیاز 85/9 شد و بالاتر از تالوکاران مالزی و هنگ کنگ عنوان نخست را کسب کرد. وی در ادامه برای اجرای فرم " نان چوان" به روی فرس تالو رفت و بازهم بهتر از رقبا ظاهر شد و در مجموع این دو فرم امتیاز 19.59 را به نام خود ثبت کرد و طلا گرفت.  "هیوجین" از هنگ کنگ با امتیاز 19.51 و  "مین هوا" مالزی با 19.49 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین احسان پیغمبری که  در ابتدا رقابتها در اجرای  فرم "گون شو" چهارم شده بود ، در ادامه فرم "دائوشو" را نیز اجرا کرد و در مجموع دو فرم با امتیاز 40/19 به مدال نقره دست یافت.  تالوکار چینی با امتیاز 19.70 طلا گرفت و نماینده روسیه  با امتیاز 19.34 برنز گرفت.
 
اولین دوره ا کامبت گیم هنرهای رزمی در رشته های جودو، بوکس، کشتی ، آی کیدو، جوجیتسو، کاراته ، کندو ، کیک بوکسینگ ، موی تای ، سامبو ، سومو ، ووشو و تکواندو از 6 تا 14 شهریورماه به میزبانی چین برگزار می شود.
۷ شهریور ۱۳۸۹ ۰۷:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.